Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bright
Undrar vilket bärskydd jag ska välja....
vinter (hur varmt är det? går det även att använda höst/vår?)
4 season (mycket under på vintern?)
de luxe? (är det slut i lager överallt?? :shock: )

Vill helst ha ett i choklad/beige....bor i västmanland men åker till som tätt upp till föräldrahemmet i falun/dalarna...någon som har råd/tips???
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag bara älskade mitt de luxe. Värt de extra pengarna! :-D Det är vind och vattenavstötande och andas....kanon!!!
Användarens profilbild
Av bright
synd att det inte finns i fler färger typ choklad/beige... :cry:
Användarens profilbild
Av Isanna
bright skrev:synd att det inte finns i fler färger typ choklad/beige... :cry:
Precis! Har samma dilemma som du! Vill ha det bruna men behöver nog deluxe. :?
Användarens profilbild
Av Helen
Ska se om jag kan svara..

4 season är den tunnare varianten ( och den enda de hade första året) Fungerar sommarkvällar också

vinter är av tjockare fleece. Skyddar hyfsat mot väder och vind. Är ej varken vindtätt eller vattentätt, men stoppar tackvare microfiber på utsidan och tjockare fleece på insidan vinden ganska bra. Skyddet har en genomgående ficka där föräldern kan stoppa in händerna om man bär fram. Normalt har man kläder på barnet under, extra tossor halsduk samt bärmojäng så jag tror att detta skyddar väl. Hundägare kan behöva Delux om de går ut i ur och skur annars tror jag att vinter fungerar väl.
Kan användas vår och höst också tycker jag. Går att impregnera om man önskar.

Delux. har ett mellanskickt av PUL som skyddar mot vind och vatten.
Är av tre lager totalt mot de andra skyddens två lager.
Fanns inte i lager när jag beställde hem, därför tog jag endast hem vinter nu första vändan. Delux var i alla fall i fjor vändbart.
Senast redigerad av Helen den ons okt 03, 2007 17:52, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av bright
skulle vilja se kort på 4season sand/sand...men hittar ingenstans... :?
Användarens profilbild
Av Scharlott
bright skrev:Undrar vilket bärskydd jag ska välja....
vinter (hur varmt är det? går det även att använda höst/vår?)
4 season (mycket under på vintern?)
de luxe? (är det slut i lager överallt?? :shock: )

Vill helst ha ett i choklad/beige....bor i västmanland men åker till som tätt upp till föräldrahemmet i falun/dalarna...någon som har råd/tips???
Helen har skrivit bra info om de olika sorterna. Kan bara komplettera lite... :wink: Stämmer att deluxebärskydden varit slutsålt överallt (de vi hade inne tog snabbt slut) och att de varit restnoterade hos tillverkaren. Men nu är de på väg in igen hos flera av oss :wink:

Är du osäker på de olika bärskyddssorterna kanske du har möligheten att kolla närmare på dem på en sjalträff. Själv hade jag med mitt deluxe på senaste sjalträffen i Lerum och Nikolina hade sitt 4-season :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
bright skrev:skulle vilja se kort på 4season sand/sand...men hittar ingenstans... :?
Noterar önskemålet :notes: Har pratat med en kompis och skall fixa bild 8)
Användarens profilbild
Av bright
Scharlott skrev:
bright skrev:skulle vilja se kort på 4season sand/sand...men hittar ingenstans... :?
:vågen:
Användarens profilbild
Av Helen
SQ skrev:Någon som köpt och sytt bärskyddssatsen från Bära Nära? Tyckte de verkade bra när jag var där inne och kollade för ett bra tag sen. Tyvärr har jag ingen som kan sy, annars hade jag helt klart köpt.
Jag har inte sytt något själv, men i princip så borde ett vattenavvisande tyg tillsammans med ett värmande foder. ( bävernylon+ fleece) ( anorakstyg + ull) vara alldeles utmärkt.
Användarens profilbild
Av puppan
Hur varmt är det för bäraren med ett bärskydd? Kommer vinden in under min jacka?
Användarens profilbild
Av tesoj
SQ skrev:Någon som köpt och sytt bärskyddssatsen från Bära Nära? Tyckte de verkade bra när jag var där inne och kollade för ett bra tag sen. Tyvärr har jag ingen som kan sy, annars hade jag helt klart köpt.
Har inte köpt satsen men mönstret och sedan bävernylon och fleece och skickat till mamma som har sytt. (var innan jag hade min egen symaskin) Tycker att det fungerar jättebra. Är supernöjd med det.
Användarens profilbild
Av Scharlott
bright skrev:
Scharlott skrev:
:vågen:
Och här kommer nu de efterfrågade bilderna på bärskydd 4-season 8)

Bild
Bild
Bild
Bild

Stort tack till Monika och Moa som ställer upp som modeller :loving:
Användarens profilbild
Av bright
tackar! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?