- ons okt 03, 2007 10:17
Alltså, jag vet ju att jag sett trådar om bärande vid graviditet, men jag lyckas bara inte hitta några
Men hur har ni gjort när magen börjat vara i vägen? Vi gick en promenad igår kväll, omslutet ryggknyt eftersom det är den gosigaste om man är en övertrött treåring. Först knöt jag avslutet under magen, och det var superskönt. Men där halkade H ner hela tiden, jag fick knyta om flera gånger (och började undra om det var fel på sjalen, men en indio smaragd kan det väl inte vara något fel på
) så till slut knöt jag ovanför magen. Det var inte ett dugg bekvämt, tryckte på och gjorde ont. Försökte också stoppa undan ändarna på något "halvtibetanskt" vis, men det protesterade H mot, det drog visst åt så det skar in över rygen på honom då.
Så, vilka knytningar har ni tyckt varit bekväma med gravidmage
:

Men hur har ni gjort när magen börjat vara i vägen? Vi gick en promenad igår kväll, omslutet ryggknyt eftersom det är den gosigaste om man är en övertrött treåring. Först knöt jag avslutet under magen, och det var superskönt. Men där halkade H ner hela tiden, jag fick knyta om flera gånger (och började undra om det var fel på sjalen, men en indio smaragd kan det väl inte vara något fel på

Så, vilka knytningar har ni tyckt varit bekväma med gravidmage

H 04, E 08, J 13