Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinika
Hur får ni med er extra blöja och annat som måste med då ni bär i sjalen?
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag kör xl-handväska där jag får plats med mobiltelefon, plånbok, kalender, lite småpryttlar och en blöjförvaring.

Jag har sytt några sådana själv, men annars finns det att köpa lite varstans...

Bild

//Kaja
Senast redigerad av Kaja den mån okt 01, 2007 21:24, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av Kristina
Ryggsäck. Eller tygpåse om jag inte ska ha med så mycket. Eller Ergon med prylarna i fickan på den. :)
Användarens profilbild
Av SannaM
Eeeeh... :oops: Inser att jag inte är till stor hjälp men oftast har jag allt det där i vagnen tillsammans med alla jackor som ungarna kastar av sig, reservsockar och extrabyxor o 5 böcker som skall till biblioteket om vi skulle komma förbi där o 8 liter mjölk som vi handlar på vägen hem.

I ärlighetens namn borde jag väl döpa om min antika Emmaljunga till packvagn för just barn :tutte: är det sällan i den!
Användarens profilbild
Av tinika
annelie skrev: magväska, höftväska eller thaiväska kanske, ryggsäck ;-)
Magväska gilar jag inte,och ryggsäck orkar jag inte släpa på för bara några få saker, men dendär thaiväskan såg pefekt ut, men då måste jag leta reda på nån som kan sy..... :?
Användarens profilbild
Av tinika
Kaja skrev:Jag kör xl-handväska där jag får plats med mobiltelefon, plånbok, kalender, lite småpryttlar och en blöjförvaring.

Jag har sytt några sådana själv, men annars finns det att köpa lite varstans...

//Kaja
Ja, oftast är det ju inte bara blöja som ska med, utan diverse saker....
Användarens profilbild
Av diddeldi
tinika skrev:
Magväska gilar jag inte,och ryggsäck orkar jag inte släpa på för bara några få saker, men dendär thaiväskan såg pefekt ut, men då måste jag leta reda på nån som kan sy..... :?
lägg ut en annons under köp&sälj, det är säkert nån här som orkar sy åt dig :D
Användarens profilbild
Av tinika
diddeldi skrev:
tinika skrev:
'

Får man göra det alltså?
Användarens profilbild
Av diddeldi
tinika skrev:
diddeldi skrev:
tinika skrev:
'

Får man göra det alltså?
jamenvisst, om man vill köpa så får man väl det? det är väl bara om man syr själv som man inte får lägga upp annonser hur som helst. tror jag i alla fall :roll:
Av eamane
diddeldi skrev:
tinika skrev:
diddeldi skrev:
tinika skrev:
'

Får man göra det alltså?
jamenvisst, om man vill köpa så får man väl det? det är väl bara om man syr själv som man inte får lägga upp annonser hur som helst. tror jag i alla fall :roll:
Ja jag sydde en åt en tjej här i alla fall :)
Användarens profilbild
Av lillvilda
thaiväska har jag. Jag släpar ofta med en hel del. Extra blöjor, ersättning, ibland extrakläder, lite frukt, mobil, plånbok osv. JAg skulle behöva en ny thaiväska dock...nån som vet nån som syr å säljer?
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Oftast är det frågan om ganska korta ärenden när jag sjalar på stan (typ handla mat) så då räknar jag med att blöjbyte kan vänta tills vi kommer hem igen. En liten kräktrasa får plats i min stora handväska. :)

Ska jag vara ute längre stunder men inte gå så mycket tar jag med skötväskan till barnvagnen. Den är dessvärre lite bökig att bära längre sträckor, åtminstone med ett barn på magen. Ryggsäck skulle nog vara alternativet i så fall, eller bara knö ner ett par blöjor och lite annat i handväskan.

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?