Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag och maken har olika mening om hur mycket kläder Sonja behöver i selen/MTn nu på hösten...
När vi är ute brukar jag ha:
långärmad tröja
byxor
babyleggs
strumpor (+ raggsockor som det är kallt)
mössa.
Maken vill att hon även ska ha:
jacka
strumpbyxor under byxorna och babtleggsen.
vantar
Jag menar att det blir för varmt, hon sitter ju trots allt tryckt mot min mage... :roll:
Hur mycket kläder har ni på era små denna årstid? :?:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag kör på din linje :wink: Och då blir vi svettiga... 8) Fast i en sele blir det förstås lite kallare, men jag tror det räcker så i alla fall!
Användarens profilbild
Av Sarai
Ja, det beror ju på om hon sitter innanför din jacka eller utanför? Sitter hon innanför skulle jag definitivt köra på din linje, ev. något om halsen om det blåser.
Sitter hon utanför jacka eller om jackan inte går att knäppa om er särskilt bra skulle jag nog ta på en tunn jacka/kofta men inte knäppa den över magen. Där är det ju varmt, men det kan dra lite på armar och rygg.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
lite olika, men oftast har jag
byxor+vindbyxor och babylegs
tröja + kofta/tjocktröja/vindjacka
fuskpolo
tjocksockar och tossor

och så sitter hon på ryggen utanför min jacka
men sen bor jag ju i kalla norrland oxå :D
Användarens profilbild
Av Alven
Om bebisen är innanför jackan behöver den ju inga särskilda ytterkläder mer än mössa och ev. tjocka strumpor/tossor. Vantar om h*n brukar ha händerna vid halsen. Om du bär bebis utanför jackan, ta på ungefär så mycket som du själv har på dig plus lite till eftersom du rör dig och bebis är stilla...
Användarens profilbild
Av Helena
Jag bär i sele utanför kläderna och jag har tröja, strumpbyxor och vindoverall på henne. Tycker att just vindoverallen är jätte bra, så att jag vet att hon inte blir kall av vinden. Mössa har jag börjat använda också och på fötterna har hon ibland bobux eller tjockare strumpor.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Tack för alla svar!
Jag bär (just nu) på magen och innanför jackan...
Möjligt att vi senare i höst/vinter kommer börja bära på ryggen och då blir det nog utanpå jackan.
Då bylsar jag nog på henne mer än vad jag gör nu.. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?