Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av viola
Jag har köpt mig en ringsjal som jag provat till min 7 veckors son. Han gillar inte att ligga ner i vagga (varken i ringsjalen eller trikåsjalen) så jag har honom upprätt. Jag lyckas dock inte få till det riktigt i ringsjalen på den sidan där ringarna sitter. Känns som han får så lite plats för sin fot/ben då tyget går uppåt mot ringarna där.... förstår någon vad jag menar? Han protesterar vilt i allafall och jag kan ju inte svära på att det är detta som är hans problem....

Tips?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
fick aldirg till det med ringsjal när min tjej var liten, använde bara trikån då.. men är det att ringarna kommer för långt ner när du dragit åt? prova is fall att ha ringarna längre upp på axeln när du börjar och ha sjalen så "bra som mäjligt" innan du sätter i honom, så du inte behöver dra åt så mycket.. hjälper det?
Användarens profilbild
Av kajsisen
MammaTillFelicia skrev:fick aldirg till det med ringsjal när min tjej var liten, använde bara trikån då.. men är det att ringarna kommer för långt ner när du dragit åt? prova is fall att ha ringarna längre upp på axeln när du börjar och ha sjalen så "bra som mäjligt" innan du sätter i honom, så du inte behöver dra åt så mycket.. hjälper det?

:iagree: men testa att sätta benen utanför sjalen .. min tjej har burits så fån 7 veckor ungefär hon gillade aldrig att sitta med benen innanför skek bara

Bild

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?