Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har jag gått och grunnat på en sak ända sedan jag köpte den nuvarande storchenwiege inkan från (vem? var det Mia?)

I vilket fall så undrar jag vad skillnaden mellan den "nya" och den "gamla" inkan egentligen är/var?

Den första Inkan jag köpte av GretaGarn var som lite ruggad på ytan och jättemjuk och följsam. Denna nya variant av Inka är fortfarande mjuk men ändå lite stelare än den andra. Den är helt slät i ytan. Och ibland känns den lite glatt i tyget med. Det märks de få gånger jag provat knyta upp Oscar. Tyget har glidit så det har hamnat under armhålorna på honom innan jag är helt färdig med knytningen.

Är de vävda med samma vävsätt eller är det olika?
Någon som vet? Är det samma grovlek på trådarna? Är det samma trådar alls?

Jag älskar färgerna! De är klara och lyser massor. Man känner sig som en riktigt glad färgklick när man är ute och går i sjalen. MEN jag tänker JÄMT på den gamla inkan och vad mycket mer jag gillade den.

Jemmah: du vill inte byta med mig?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jag har egentligen inte enaning, men jag tänkte att det kanske bara beror på att den ena var mer äanvänd än den andra? och din nya kanske är tvättat i mjukmedel eller struken efter tvätt som gjort den "glatt" på ytan?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ingen aning heller. Men den jag har nu tror jag aldrig att jag skulle kunna få lika fluffaig och luden som den gamla var. Den var som helt annorlunda i tyget mot den här. Knepigt att de kan vara så olika ändå.

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?