Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken är vackrast?

Nino Natur
Inga röster
0%
Indio Schiefer
5
31%
Welle Silber
11
69%
Användarens profilbild
Av annilotta
Nu är det så att jag måste ha en ny Didymos. Men vet inte vilken är vackrast. :?
Vad säger ni?
Användarens profilbild
Av Anso
Lägger en röst på Wellen! :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag är svag för wellen så den får min röst. att silver sen lämpar sig för färgning gör detn absolut inte sämre. :) En wellen tycker jag absolut. Fast man kanske borde fråga vad du redan har så man kan se vad som behövs för att komplettera din sjalgaderob bäst.
Av Aelia
Wellen röstade jag oxå på :lol:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Indio :love: :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Glömde en sak, då två av de tre sjalarna man väljer mellan innehåller ull så kanske det är en sådanblandning du är ute efter, av de med ull så hade jag valt indion fast jag gillar wellen bättre än indiosar.
Användarens profilbild
Av annilotta
^Tja.. det är nog ingen skillnad för mig, om sjalen är med ull eller bomull.
Jag har aldrig sett en sjal med ull så jag har ingen aning hur den känns.. :? :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har en indio med ull i. Den är otroligt mjuk, nog den mjukasta sjal jag har. Den avlastar dock något sämre än mina andra didymosar. Sen tycker jag att i varje fall på indion så är det lätt att man liksom fastnar med trådarna och de dras lite. Men fastnar ie n liten ögla med nageln tex. Detta upplever jag inte med mina andra indiosar. Det gör att min uppfattning om min sjal att den är lite ömtåligare än en vanlig sjal. En nino med ull har jag bara känt på och även den var otroligt mjuk. Då den sjalen är slätare så tror jag inte det är något problem med att få med sig trådar. Sen får man ju tänka på att det är ull när man tvättar den så att man tvättar på ylleprogram osv, men det är ju en liten sak i sammanhanget.

Jag gillar min färgade silver som fått gå i ett rosa färgbad. http://www.df.lth.se/~thanisa/aff/sjalar/bohus.html det jag gillar är att den fortfarande är diskret men lite mer liv i sig än med bara silver.
Användarens profilbild
Av sacha42
silber måste nog få min röst :D
Användarens profilbild
Av annilotta
Tack! Det blev Welle Silber storleken 6!
Användarens profilbild
Av Isanna
annilotta skrev:Tack! Det blev Welle Silber storleken 6!
Ett perfekt val! :tumup:
Användarens profilbild
Av emelie
Wellensjalarna ör snyggast.

Jag vill ha en sån. :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av annilotta
Oj! :hellu: Jag orkar inte vänta så länge att jag får den hit hos mig.. :D
Hur länge tar det när man beställer från Tyskland? Två veckor?
Användarens profilbild
Av thanisa
Först grattis till ett bra val!

När jag har beställt från tyskland har det gått fort. Med fort menar jag fortare än vad jag räknat med från svenska webbutiker. En gång beställde jag på söndagkväll och på tisdag morgon ringer det på dörren och min sjal kom. En annan gång tog det något längre tid. Jag beställde måndag morgon och på onsdag eftermiddag hade de varit och ringt på fast då var jag inte hemma så inte förrän torsdag lunchtid hade jag fått min sjal.

Lycka till, det är spännande att vänta på paket. För mig så har sjalarna från tyskland kommit utkörda och inte med vanliga brevbäraren.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?