Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I princip vet jag hur man ska göra omslutet rygg-x och jag har gjort det ganska många gånger med bra resultat. Men nu, hux flux bara så är det precis omöjligt. H bara spjärnar emot så att "smokingbältet" kanar ner till midjan på honom. Drar upp det över hans axlar, han spjärnar och så om från början. :hopmad: Man blir ju genomsvett, och ingen skrutt på ryggen!

Hur gör ni? Ska jag låta bältet vara i hans midjehöjd? Han är ju helt stadig nu, kryper, sätter sig själv osv, är det ok då kanske? Verkar ju som att problemet sitter i att han vill ha armarna fria (så att han kan dra mig i håret :roll:). Och det hela slutar med att jag är så sur på honom att jag måste gå undan och... tja... SB-surfa lite. :blahblah:

:help:
Användarens profilbild
Av diddeldi
alltså, vissa åldrar är helt omöjliga med vissa barn. jag känner igen problemet :wink: . själv löste jag det med att bära i ergo tills atlas var mer samarbetsvillig.
Användarens profilbild
Av Fenomena
Min A kastar sig bakåt ibland, vilket blev jätteläskigt en gång när hon helt plötsligt hängde bakåt med tyg runt rumpa och ben bara. Jag har gått över till att knyta ryggsäck, med armarna innanför. Det funkar mkt bättre, fast knyten blir inte alltid perfekta. Eller så anv vi sele på ryggen, så kan hon anv sina armar mer (och så går det snabbare för oss).
Användarens profilbild
Av annemi
för oss funkar det även om smokingbältet sitter under armarna på tösen. Hon kan ju inte ramla ur om knytningen är ordentlig ändå. Hon viftar gärna på armarna när vi är ute o går :D
Av Pétronille
Min tjej har oxå ofta velat ha armarna fria, så smokingbältet har gått upp till armhålorna ungefär. Sedan drar man ju krysset över så det har inte funnits någon risk att falla ur. Tycker det där knepiga gav sig efter ett tag, helt plötsligt så var det inte svårt att knyta längre, det satt liksom i ryggmärgen...
Användarens profilbild
Av asa
Vi låter också smokingbältet vara under armarna på L. Han får ha armarna innanför i krysset i alla fall.
Att få smokingbältet att vara vid hans nacke är helt omöjligt.
Användarens profilbild
Av Edith
Ok, då är det som jag befarade. Man får välja på att antingen låta överkroppen vara utanför bältet, vänta med ryggbärning, knyta annat än x omslut eller använda ergo istället för sjal. Lyckligtvis har jag ju en ergo :loving:, fast en sjal är ju... :heart: Ryggsäck får jag inte riktigt till bekvämt, dessvärre. Vet i teorin hur jag ska göra, men det går ändå åt skogen.

Får väl testa att låta honom vifta då, men nu sover han :vågen: :wink: så det får vänta lite.
Av Pétronille
Ryggsäck har jinte jag heller lyckats vänja mig vid, jag tycker inte det ger tillräcklig avlastning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?