Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
:oops:

När jag hämtade Hanna på dagis så hade jag med mig vagnen. La Nova-Li där medans jag hjälpte Hanna med tjocktröja mm.
Sen fick Hanna välja om hon ville åka på ryggen i MT eller i vagnen. Hon valde att hon skulle sitta på ryggen och Nova-Li skulle sitta på mage :lol: Hade ju bara en MT med mig så hon fick välja vagn eller MT igen, och valde MT.
Så långt var allt bra. Svingade upp Hanna på ryggen med MT´n knuten runt midjan, hängandes. Tog upp "remmarna" och fick ner Hanna i MT´n. Trodde jag.
Sen kom en lärarstuderande (?) förbi (hade just pratat med henne om hur svårväckt Hanna är om hon råkar somna vid middagsvilan).
Iaf så frågade hon om det inte var svårt att knyta, men nejdå, det är det inte svarade jag.. :floet2:
Jag fortsatte knyta, och sen frågade hon om inte Hanna skulle sitta nere I MT´n med rumpan. Ehh, jo :oops:
Kände efter och minsann så hade hon inte "halkat ner" i MT´n ordentligt.. :roll: Jag brukar kunna missa det ibland när hon har tjocktröja eller så på sig, som "hakar i"..

Hon frågade om hon skulle hjälpa till och för en gångs skull så var jag smart nog att säga "ja tack, det var så länge sen hon satt på ryggen och hon höll i sig "för bra", så hon kom inte ner tillräckligt nej".
Fick hjälp och knöt sen klart.. :rodna:
Och när jag kom ut märkte jag att jag mitt i allt hade glömt att ta av mig skoskydden på fötterna.. :hellu:

Bra sjalreklam? Inte riktigt va :oops: :lol: :hide:
Användarens profilbild
Av Bina
:app:
Användarens profilbild
Av Lydia
Sessa skrev::app:
"nejdå det är lätt att knyta" ooops.. :lol:
Användarens profilbild
Av emelie
:lol: :lol:
Användarens profilbild
Av sarahlc
jag tycker att det låter som att du löste det hela ganska bra. :D
det är inte fel att ta emot lite hjälp ibland. ;)
Användarens profilbild
Av sacha42
:lol: tack för att du bjussar på dig
Användarens profilbild
Av Lydia
:rodna:
Användarens profilbild
Av mammahappy
hihi hoppsan så det kan gå! :wink:
Av eamane
Ooops :lol: Lätt att knyta... Vanligtvis :)
Användarens profilbild
Av Anso
Så det kan gå...... :lol: :lol:

Kan se scenen framför mig alldeles kristallklart, det är lurigt med bylsiga kläder. Det är därför jag tycker att det är lättare med MT jämfört med sele när det är höst och vinter, lite lättare att få barnet på plats. Hmmmm, i vanliga fall alltså. :)
Användarens profilbild
Av Annika80
Oj oj, men sånt händer ibland! Och skoskydden på dagis, det är inte många dagar jag kommer ihåg att ta av dom innan jag hör hur det prasslar utanför på marken :oops:
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Så det kan gå.
:app: :heart:
Användarens profilbild
Av Mia
:lol:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?