Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur länge är det försvarbart att inte hämta ut ett paket?

Man ger sig av så fort avin kommit, det kan ju vara en sjal och att låta sjalbarn vänta på bild är oförsvarligt.
22
29%
man gör sig ärende till utlämningsstället samma dag.
41
55%
Man tar det nästa gång man ändå ska dit
9
12%
1 vecka är inga problem
3
4%
Man väntar att hämta till det kommer en påminnelse om paketet
Inga röster
0%
Man låter bli att hämta överhuvudtaget, det är nog inget intressant ändå.
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av thanisa
Idag kom det en avi om ett paket med posten. Tyvärr är vädret inte sådant att jag gärna går ut. Funderar på hur länge ni tycker det är okej att vänta innan man hämtar ut saker som kommer på avi.
Användarens profilbild
Av aspen
jag bor 1 mil från utlämningsstället så jag väntar tills jag ändå kör förbi
Av Emmiez
Jag skulle vänta tills nästa gång jag kommer förbi :-)
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Svarade: man gör sig ett ärende dit samma dag!

Förut hade jag en jättesnäll gammal brevbärare som personligen överlämnade alla paket till mig med ett glatt: God morgon, Marianne!.
:D
Men nu, morr, är det en ung tjej som envisas med att ge mig en avi och lämna in paketet på affären. Inte kan man hämta det på stört heller, för då har hon inte hunnit lämna in det än! :evil:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
thanisa skrev:Idag kom det en avi om ett paket med posten. Tyvärr är vädret inte sådant att jag gärna går ut. Funderar på hur länge ni tycker det är okej att vänta innan man hämtar ut saker som kommer på avi.
Fast alltså, är det riktigt ruskväder el man har långt är det väl helt ok att vänta en vecka... :wink:
Jag är lite mer otålig än så! :lol:
Användarens profilbild
Av annemi
Jag skulle ju gå samma dag, är alldeles för nyfiken på paket :oops: :roll: :wink:

Men är det en sjal behöver jag ju inte hämta, för vi har världen bästa brevbärare som tar med sig paketet och ringer på dörren så vi inte behöver springa ner till Ica.
Användarens profilbild
Av thanisa
Sporttjejen skrev:
thanisa skrev:Idag kom det en avi om ett paket med posten. Tyvärr är vädret inte sådant att jag gärna går ut. Funderar på hur länge ni tycker det är okej att vänta innan man hämtar ut saker som kommer på avi.
Fast alltså, är det riktigt ruskväder el man har långt är det väl helt ok att vänta en vecka... :wink:
Jag är lite mer otålig än så! :lol:
Jag är egentligen också otålig och samma dag brukar det bli. Tar inte så lång tid att gå dit kanske tio minuter så nu är frågan om min otålighet är större än oviljan att ta mig ut.
Användarens profilbild
Av emelie
man gör sig ett ärende samma dag.
eller senast dagen efter.

sen börjar man få ryckningar i kroppen av förväntan o det är så jobbigt. :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Samma dag såklart! :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
jordbarn skrev:Hämta på en gång!!
Jag var precis ute i regnet och det var inte så farligt! :this: :)
Kanske borde gå nu, jag vill ju testa den för mig nya sjalen.
Av dora
:lol: eftersom vi bor på gångavstånd så ger man sig av med en gång om det kommer en avi hit.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag brukar ta det nästa gång jag skadit :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har en mil till utlämningsstället men brukar göra mig ett ärende dit samma dag eller dagen efter för jag är såå nyfiken och älskar paket (nästan oavsett vad som är i). Alltid behöver jag väl någon liter mjölk även om jag storhandlade dagen före :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:jag brukar ta det nästa gång jag skadit :D
fast det är ju klart, för din del hade det väl blivit en hel del rännande annars. ;) Jag tänkte mest på oss som inte har fullt lika mycket med sjalar. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?