Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Vi var några timmar på IKEA igår och testade våra bärverktyg på bebisarna. De små är nu 4 månader och väger väl sisådär 6+kg.
Jag har ju hittills störtgillat min Sino. Den är smidig och enkel att hantera och mysig. MEN nu efter mer långbärande så är jag inte lika nöjd. Dels så töjde den sig mer än jag trodde. Och bebisen ville gärna halka snett. Jag tycker jag knöt hårt nog så jag funderar på om det är Sinons smalhet som strular. Med min breda BabyBundler så blir det ju så mycket tyg och man kan bre ut och skapa stadkanter vid knän och så. Jag minns inte att storebror hasade snett i den nämligen.
Så sorgligt att bli lite besviken. :(
Jag som var på väg att sälja min BabyBundler. Nu väntar jag definitivt.

Lillfisan åkte i Ergo på pappas rygg. Det gick jättebra förutom i slutet. Då hittade jag henne inkasad mot nedre delen på axelbandet. Hon hade det in i munnen och saglade för fullt. Visserligen så klagade hon inte, men idag har hon ett rött märke på läppen. Ergo-skav typ. :oops:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nej, jag tror inte det är smalheten. Jag har testat alla de sjalar jag säljer på min minsta, och han växte och blev stor ganska snabbt. Dessutom var han väldigt "stretig". Så sinon, som är jättefin, lätt och smidig, den kunde jag inte bära honom i längre än till ca 5 månaders ålder. Då vägde han iofs 9 k :D Men Hoppediz trikåsjal, som är väldigt lik Babybundlern i tyget, den kan jag fortfarande bära honom i (nu är han 1,5 år och väger väl ca 13 kg?). Hoppe trikån är ca 50 cm bre. Men den är mycket stadigare i tyget. Så det har nog inte så mycket med bredden att göra. Alla sjalar har sina fördelar, men sinon brukar jag rekommendera till mindre babysar, eller de som är mer följsamma i kroppen, eller om man vill ha en sval och smidig sjal. Så det stämmer ganska väl på din beskrivning tycker jag. Behåll du BabyBundlern om du vill ha en trikåsjal som fungerar även senare!

Jag kan också tillägga att jag har burit äldre pojken i Sinon, och det gick hyfsat bra. Men han är mycket mer följsam i kroppen och spretar inte rakt neråt med benen. Dessutom är han ganska liten till växten för sin ålder.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?