Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mrs Data
D har hunnit bli drygt tre veckor och bärs i ringsjal (moms in mind) och Stork. Jag har ofta hans fötter inne i tyget men har börjat oroa mig för om det är obekvämt eller till o med farligt. Är det något särskilt jag ska tänka på med fötterna? Försöker sätta dem som typ ”Charlie Chaplin”-fötter. Av någon anledning oroar jag mig mest i ringsjalen och det är också där jag är mest oroad över att han ska trilla ur om jag istället tar ut dem. Kan jag känna mig lugn så länge han tycks vara lugn och tillfreds eller kan han sova så djupt att han inte märker även om det är obekvämt?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag ser ingen anledning att oroa sig!
Men nar jag tanker pa det sa andrade jag position ibland.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
De är ju onekligen rätt flexibla när de är så små. Tänk på hur ihopknölade de har legat i livmodern...
Användarens profilbild
Av asa
Har du honom i vagga? När L började bli lite för lång fick fötterna helt enkelt sticka ut under min arm. Jag kände mig inte heller helt bekväm med att trycka ihop benen/fötterna men jag tror iofs inte att det är farligt när de är så små heller.
Användarens profilbild
Av kajsisen
min piraja medelade starkt och länge när hon ville ha ut sina fötter men så länge dom inte verkar tycka det är obehagligt så tror inte jag det är minsta fara ..... dom börjar ju som sträcka på benen när dom vill och då byter man ju bara stälning :)

Bild
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Jag har honom i vagga ibland men frågan gällde för grodposition. jag fortsätter väl som förut för egentligen visste jag ju att han säger till när det inte känns okej längre. Nya killen är inte alls lika tydlig som storebror så jag oroar mig för allt numer :roll: . Känner mig som nybörjare igen :floet2: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?