Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
har jag idag. Han har feber och mår inte alls bra, lilla stackarn. Men nu har jag i alla fall fått hårdtesta min nya Lava som jag köpte av ernamalin, för så fort jag lagt ner honom har han vaknat och då är det bara att ta upp honom igen. Superskön sjal för övrigt.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag förstår percis hur du har det!! :(
Skulle precis skriva samma tråd fast med dotter iställer för son och MT istället för sjal...
Hur länge ska de sova om de har feber?
När ska man bli orolig?
Dottern har sovit typ 3 timmar nu.. :(
Hon verkar också tycka tt det är läskigt att sova i sängen på natten.
Har du liknande erfarenheter..?
Kan det vara den där 3 dagars febern eller kommer den senare..?
*orolig*
Användarens profilbild
Av Blixa
Stackars liten :cry: Tur att mamma har en gosig sjal att bädda in honom i.

Hur är det själv annars? Har du blivit något piggare?
Användarens profilbild
Av sacha42
Hoppas att ni kryar på er!
Användarens profilbild
Av Elin G
Ullegulle78 skrev:Jag förstår percis hur du har det!! :(
Skulle precis skriva samma tråd fast med dotter iställer för son och MT istället för sjal...
När ska man bli orolig?
*orolig*
Jag inbillar mig att det är ra att sova mycket, bara man dricker ordentligt när man väl är vaken. Nemos feber kom imorse efter att han gråtit från typ halv tio kvällen innan. Jag trodde han hade ont någonstans, för han var helt otröstlig. Tack och lov att hans pappa fanns där och orkade bära honom. Har din dotter varit sjuk i flera dagar?
Användarens profilbild
Av Elin G
Blixa skrev: Hur är det själv annars? Har du blivit något piggare?
Det är bättre, faktiskt. Läkaren på VC sa ju att det var normalt att vara täppt och snorig hela graviditeten, men att man bara fick använda nässpray varannan vecka, och det här är min vecka utan nässpray och jag har klarat mig förvånansvärt bra. Jag är ju trött, men det hänger ju ihop med graviditeten, men annars känner jag mig helt frisk förutom nästäppan. Lite extra trött idag efter en sömnlös natt dock...
Användarens profilbild
Av Blixa
Elin G skrev:
Blixa skrev: Hur är det själv annars? Har du blivit något piggare?
Det är bättre, faktiskt. Läkaren på VC sa ju att det var normalt att vara täppt och snorig hela graviditeten, men att man bara fick använda nässpray varannan vecka, och det här är min vecka utan nässpray och jag har klarat mig förvånansvärt bra. Jag är ju trött, men det hänger ju ihop med graviditeten, men annars känner jag mig helt frisk förutom nästäppan. Lite extra trött idag efter en sömnlös natt dock...
Skönt att höra. Hoppas du får lite mer sömn i natt!
Användarens profilbild
Av Elin G
Är det nån som kan förklara för mig hur man ger alvdonsuppar förresten. Tänkte kanske han behövde lite ro till natten sen, men när jag försökte ge honom i natt gick det inte alls. Jag kunde liksom inte få dit den. Hur gör man?
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Elin G skrev:
Ullegulle78 skrev:Jag förstår percis hur du har det!! :(
När ska man bli orolig?
*orolig*
Jag inbillar mig att det är ra att sova mycket, bara man dricker ordentligt när man väl är vaken. Nemos feber kom imorse efter att han gråtit från typ halv tio kvällen innan. Jag trodde han hade ont någonstans, för han var helt otröstlig. Tack och lov att hans pappa fanns där och orkade bära honom. Har din dotter varit sjuk i flera dagar?
Det började i Onsdags... Hoppas det går över snart!
De kollade öronen, men det var inget. Kanske tänder eller en vanlig förkylning.
Min man är också hemma och vi turas om att bära.
Det är enda sättet hon sover på.. :(

Ang. Alvedon:
Det är bara att "trycka in den" ;)
Lite läskigt första gången man man vänjer sig..
Användarens profilbild
Av Sarai
Ullegulle78 skrev: Ang. Alvedon:
Det är bara att "trycka in den" ;)
Lite läskigt första gången man man vänjer sig..
Jag fick till min stora förvåning veta att man ska trycka in den tjocka ändan först, den smala ska vara utåt. Då gick det mycket lättare. Jag brukar lägga barnet på magen över mitt knä med benen neråt golvet. Men det kanske du gör?
Hoppas att ni mår bättre snart.
Användarens profilbild
Av Bina
Tur det finns bärhjälpmedel!

Hoppas han snart är pigg igen!
Användarens profilbild
Av Buscilla
:( Krya på sig Nemo.
Av Vinterhumlan
Det är rätt angående suppen. Den trubbiga änden på den skall tryckas in först, den spetsiga änden på den är formad som den är för att ringmuskeln lättare skall kunna hålla kvar den.

Måste dessutom tipsa om Iprens suppar som iallafall på B (som har skyhög feber fem dagar varje månad) funkar bättre (håller längre). Är det riktigt hög feber går det jättebra att varva Ipren och Alvedon var 3:dje timme.
Användarens profilbild
Av Buscilla
OT: Förresten, har du varit på UL eller nåt? Eftersom du har ändrat bf från 10:e till 8:e *nyfniken*.
Användarens profilbild
Av Elina
Lilla gubben då :heart:

Det är när de har sånna dagar som man undrar hur man hade överlevt utan en sjal/sele/mt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?