Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sophiebw
Jag funderar på vilket av beco eller ergo som är smidigast att ta på sig och är minst (minst klumpigt) Någon som testat båda och kan jämföra för och nackdelar?
Användarens profilbild
Av The_Fairy
Kan inte jämföra, men jag och speciellt maken gillar Ergon skarpt!
Användarens profilbild
Av Anso
De fungerar likadant (inte BECOS nyaste variant BWD som knäpps på ett annat sätt)
BECO är gjord i ett tunnare tyg och har inte någon ficka utvändigt så den är intelika skrymmande som en Ergo.
Av sophiebw
tack för svaret! Har en beco bwd men får inte till det riktigt, kanske är lättare med vanliga beco eller ett ergo var min tanke.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Annars finns det 2 andra selar som är väldigt små och smidiga. Väger under 500g. Å det är yamo och moshi dessa finns dock inte att köpa här i Sverige, men jag har testat båda å gillar båda. Men tycker att min beco är snyggast så den fick stanna.
Användarens profilbild
Av annemi
Har vanlig Beco o haft Ergo. Av dem så är Becon lättare och definitivt minst skrymmande. Tycker också Becon är lättare att spänna eftersom du kan dra åt åt två håll på remmarna.
Av Aelia
annemi skrev:Har vanlig Beco o haft Ergo. Av dem så är Becon lättare och definitivt minst skrymmande. Tycker också Becon är lättare att spänna eftersom du kan dra åt åt två håll på remmarna.
:iagree:

Beco helt klart, min Ergo fick flytta nu pga det

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?