Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

fick hem tidinigen Stora & Små så läser jag att det ska vara sjalvisning på stadbiblioteket i göteborg i morgon. Är det någon härifrån som ska visa? jag tänkte jag skulle dit å titta.
Användarens profilbild
Av Siania
Åh, vad spännande det låter! Vilken tid?
Användarens profilbild
Av lillvilda
Det står bärsjalsvisning stadsbiblioteket, kl 11. :D
Användarens profilbild
Av Siania
Typiskt att det är på fm. Håller på att skola in A på förskola nu och det är mellan 9-11 varje dag. Suck! Hade varit kul att gå på.
Av Ting
Lite sent ute kanske :roll: men stod det nåt om vilken typ av sjal i tidningen.....typ elastisk eller vävd??

Har aldrig vart på nån visning så det kunde kanske vara på tiden :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Kolla på lotties hemsida. Hon har no med både vävd och elastisk.
Användarens profilbild
Av lillvilda
idag var jag på sjalvisningen med Lottie. Tack till Lottie och Stine som tog sig god tid med oss och alla våra frågor. Jag fick chansen att knyta en långjsal för första gången :app:

Tack ännu en gång :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
Tack för reklamen för Födelsehusets bärsjalsvisning :urule: Dessutom tack ni som kom - det var trevligt att träffa er allihopa :D Trevligt att det kom både "sjalbarnare" och även en del "nybörjare".

Och utställningen var fantastiskt bra tycker jag med många bra foton, konstverk och mycket bra information :tumsup:
Av Ting
Fru Längtan....tackar för tipset :D

Lillvilda.....tackar för tipset om visningen :D och kul att se en livs levande Hawk.

Lottie....tackar för en trevlig visning, tips och info :D Alltid kul att träffa andra ´´konstiga´´ små människor :wink: Tror jag komer att drömma om maitai inatt :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
hur var det? kom det många? synd att vi inte kunde vara med :D
Av Ting
När jag var där så var det ett litet gäng på 5-6 st som sög i oss allt vad Lotti sa......jättetrevligt....och många fina sjalar......jag var där 11-13....oj vad fort tiden gick :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
diddeldi skrev:hur var det? kom det många? synd att vi inte kunde vara med :D
Synd att ni inte kunde komma. Vi hade himla trevligt :D

Vi var väl en skara på ca 6 st som var där. Plus att det kom förbi några som inte stannade så länge. De mer kortvariga gästerna hade inte burit i bärsjal innan men som var himla intresserade (till nyfödd samt bebis på gång) 8)
Av Elisa
diddeldi skrev:hur var det? kom det många? synd att vi inte kunde vara med :D
En bebis :D
Grattis :vågen:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?