Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Hahaha! Jag sitter här med en unge på ryggen!! Första gången på en månad. Det var en välbehövlig vila för kroppen, men det blev tomt... :( Nu på middagsvilan ville Sonja inte sova i sängen och började härja loss istället. Då plockade mamsen fram ullindion och vips så somnade hon nynnandes på Lilla snigel... Myspys!! :heart:
Användarens profilbild
Av Droppen
Gosigt! :loving:

Men hur tusan har du klarat dig EN HEL månad utan att sjala? :shock: :wink:
Av anna m
Droppen skrev:Gosigt! :loving:

Jag har börjat jobba är och för trött för att bry mig :lol: Nä jobbigt har det varit men jag äter ständigt medicin för mina leder men just nu försöker jag få bebis och kan inte äta dem och då är det ganska skönt att inte belasta för mycket. Blir jag bara gravid brukar lederna bli bättre och jag kan bära utan läkemedel :)
Användarens profilbild
Av Droppen
anna m skrev:
Droppen skrev:Gosigt! :loving:

Jag har börjat jobba är och för trött för att bry mig :lol: Nä jobbigt har det varit men jag äter ständigt medicin för mina leder men just nu försöker jag få bebis och kan inte äta dem och då är det ganska skönt att inte belasta för mycket. Blir jag bara gravid brukar lederna bli bättre och jag kan bära utan läkemedel :)
Aha, vad spännande! Då hoppas jag att du blir gravid pronto! :D
Har själv börjat jobba men Noah vill ändå sjalas en del...kvällsmys. :heart:
Av eamane
Åh GRATTIS :)
Hoppas nu det tar sej i magen på dej med... :D
Av anna m
eamane skrev:Åh GRATTIS :)
Vet inte om jag inbillade mig men det kändes som att det fäste i torsdags när jag väntade på tåget... Eftersom jag får så mycket progesteron har jag supermycket gravsymtom :(
Av eamane
anna m skrev:
eamane skrev:Åh GRATTIS :)
Vet inte om jag inbillade mig men det kändes som att det fäste i torsdags när jag väntade på tåget... Eftersom jag får så mycket progesteron har jag supermycket gravsymtom :(
Hoppas hoppas hoppas!!!

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?