Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
eamane skrev:Ser besvärligt ut att behöva bära både barn och sele på armen?
Men selen fungerar ju som en livlina fall hon skulle tappa barnet, så faller det inte på marken 8)
Användarens profilbild
Av Fenomena
Förstår att hon måste stödja med armen, det skulle jag också göra.
Men hon har färgmatchat bärdon med klädsel, go Britney!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Ser ju jättebekvämt ut! :shock: Tillverkan hade inte råd att göra liiite bredare axelband?
Användarens profilbild
Av thanisa
På den första bilden ser det ut som om det skulle vara lätt att amma i för henne.
Användarens profilbild
Av SannaM
sirisirius skrev:Ser ju jättebekvämt ut! :shock: Tillverkan hade inte råd att göra liiite bredare axelband?
Tror att de tar en förmögenhet för tyget så det är nog rimligt att de snålar lite på det!

personligen skulle jag försöka hitta nåt bekvämare sätt att skylta med att jag var snorrik (om jag nu var det...)än att satsa på denna...

Sanna
Användarens profilbild
Av Auroratiger
thanisa skrev:På den första bilden ser det ut som om det skulle vara lätt att amma i för henne.
Men tänk om det är det hon tänker göra? :P :lol:
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Det där ser inge vidare bekvämt ut alls. :shock:
Användarens profilbild
Av Fenomena
Någon vänlig själ borde sy en MT av något lyxigt tyg, Gucci, D&G eller vad som kan tänkas locka Britney. Hon har ju två små barn och ett hektiskt liv. Någon? :)
Användarens profilbild
Av Annika80
Oj då :roll:
Har hon missat att selens axelremmar ska gå att reglera?
Eller går inte det på så dyra selar ? :lol:
Användarens profilbild
Av Beckah82
sirisirius skrev:Ser ju jättebekvämt ut! :shock: Tillverkan hade inte råd att göra liiite bredare axelband?
Fatta hur dyr den hade blivit då :-D
Användarens profilbild
Av tlillan
:rofl: kan inte annat än att skratta..... om man inte har ont i rygg o axlar så får man ju garanterat det...Men vill man ha vissa märken så får man kanske stå ut med att få ont.....
Användarens profilbild
Av sanna73
Vet inte om jag skall välja :shock: eller :rofl:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?