Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har bara 3 köpesjalar (inräknat ergon) och tillsammans blir det 2225:-. Sen har jag något hemmasytt också och det blri väl kanske 2600:- totalt. Men jag har ägt sjalar för mycket mer än så förut, när min sjalsamling bestod av 10-15 sjalar... :roll:
Av surftrollet
Kring 3000 nånstans, grovt höftat.
Av eamane
Hmm det tog lite räkning det men med alla hemsydda och ergon + de köpesjalar jag har liggandes så är jag visst uppe i många pengar :) 5300:- ca :shock:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det var visst inte sååå himla mycket ändå.
Runt 8000-8500:-. Har ju en hoppe J/H å den är ju svårt att veta exakt vad den är värd. Å sen ullsjalen som jag varit testperson för är oxå svårt att veta värdet på. Men tror att jag har räknat med alla sjalar, kan ha glömt någon. :hide:
Användarens profilbild
Av Gabelin
3200 har jag lagt på min sjalsamling som jag äger just nu.. Då är ju iofs det mesta av sjalarna begagnade men jag har lagt nästan samma eller mer än nypris på 2 av sjalarna då jag verkligen velat ha just dessa sjalar och dom inte gått att köpa nya..
Användarens profilbild
Av Panakeia
svårt, jag har ju en gamal hoppe som jag antar e bköpt för "gamla" nypriset...

vi höftar lite å säger att mina två hoppar å en bärabarn e värt...?2200?

just det! minimundusen också...2700 då?

men det är liiiiiite orealisiskt räknat då jag såååå sällqan köper nytt....
Användarens profilbild
Av Bina
Det där experimentet gör jag inte 8) eftersom det förhoppningsvis skall flytta ett gäng nu och enbart bo kvar det som används.
Användarens profilbild
Av diddeldi
då måste man ju räkna ihop alla sjalar man har först, det verkar jättejobbigt :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Bina skrev:Det där experimentet gör jag inte 8) eftersom det förhoppningsvis skall flytta ett gäng nu och enbart bo kvar det som används.
feeeeeeggiiiiiissssssssss!!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Bina skrev:Det där experimentet gör jag inte 8) eftersom det förhoppningsvis skall flytta ett gäng nu och enbart bo kvar det som används.
Och jag tänker inte räkna vidare eftersom jag redan för nån dag sedan räknade på enbart trikåsjalarna och hamnade över 2000...... :roll:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Bina skrev:Det där experimentet gör jag inte 8) ...
:lol:
... tänkte skriva nåt fyndigt här men jag faller nog på eget grepp 8)
Av Aelia
Jag är för feg :roll:
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Kollade nyss och det var -host- en del och jag som ser en och annan vacker sjal här och där som skulle passa så bra här! :roll:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Aelia skrev:Jag är för feg :roll:
Men du.....vi vet ju alla ändå hur mycket du gav för ljungen.....

(Jag räknade fel på antalet trikåsjalar.....har tom en mer än jag sa till dig :oops: )
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?