Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sandrisen
Min granne berättade att hon hade sålt iväg barnvagnen sin och skulle bli tvungen att fara iväg och köpa en ny med tösen bärandes på sig så jag passade på att föreslå att hon kunde låna min Bära Barn Ocean knytsjal, så kunde hon passa på att se om det är något för henne.

Vem vet nu kanske man fått henne sjalfrälst också. 8)
Användarens profilbild
Av Måsen
Kul!
Hoppas hon nappar, mer än bara för den stunden. :D
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Måsen skrev:Kul!
Hoppas hon nappar, mer än bara för den stunden. :D
Ja, det hoppas jag. :D
Jag talade om för henne också att om hon nu inte gillar just den varianten med att knyta (jag hjälpte henne dock med det) så finns det ju alltid ringsjalar.
Hon tyckte att den avlastade massor när hon fick på sig på den och tösen. Vi får väl se vad hon säger när hon kommer tillbaka. 8)
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Goda nyheter!

Hon trivdes i den och ska kika runt efter en sån alt. en ringsjal (med lite hjälp från mig också naturligtvis). :D
Användarens profilbild
Av Måsen
Vet du, om hon är intresserad så har jag en billig BäraBarn-sjal att sälja. Färgen heter svartpeppar och den är svart med en blå rand.
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Måsen skrev:Vet du, om hon är intresserad så har jag en billig BäraBarn-sjal att sälja. Färgen heter svartpeppar och den är svart med en blå rand.
Jag kan höra med henne. Vad för pris hade du tänkt? :)
Användarens profilbild
Av Måsen
150 kr.
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Jag har sänt pm. 8)

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?