Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tesoj
Sitter nu med en son som inte kan sova i gåsen på magen. Han har legat och snurrat i sängen sedan kl 23. Verkar vara magen som spökar. Han har ingen feber i alla fall. Har nu ändå fått en alvedon för att se om han somnar. Blivit lugnare sedan jag orkade kliva ur sängen och sätta honom i sjalen. Förhoppningsvis hjälper detta och jag får gå och sova igen. Nu har åtminstone huvudet slutat att åka fram och tillbaka. Kanske man törs gå i sängen igen och se om han fortsätter sova. Godnatt hoppas jag.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Det hade kunnat vara jag för 3 dagar sedan!!
(om man byter ut son mot dotter och gås mot Beco.)
Dottern hade någon typ av snuva och kunde inte sova liggande... :(
Detta trots extra kuddar och näsdroppar.
Jag gick omkring med henne från 22.00-01.00. Då la jag mig i sängen med selen och dottern på! :)
Så somnade jag.
(Hon hade sovit sedan 23.00...)

Jag förstår hur du känner! Hoppas du fick en god natts sömn tillsist och att sonen känner sig piggare idag! :D
Användarens profilbild
Av tesoj
Tack så mycket. Blev mycket bättre och han somnade. Gick och la oss vid 4-tiden och steg upp 7.30 för att åka till dagmamman. Sonen var på jättebra humör när han vaknade. Får se hur länge han orkar vara med idag. Ska bara vara hos dagmamman till lunch och sedan får han vara hemma med mig. Nu ska här städas så det är rent till mamma och min lillebror med respektive kommer i eftermiddag.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?