Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Är att bäbisen vägrar sova varken i vagnen eller i babysitter, och att mamma kan inte äta/dricka te bara för det :roll: :oops:
Användarens profilbild
Av Måsen
Sjal är helt enkelt för bra! :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hoppsan då! Du får sy en haklapp till dig själv som matchar alla sjalar! :lol:
Av Aelia
Isanna skrev:Hoppsan då! Du får sy en haklapp till dig själv som matchar alla sjalar! :lol:
Använder huvudstöd på MT som den nu :roll: :wink:
Av Aelia
Måsen skrev:Sjal är helt enkelt för bra! :wink:
Menar du att jag behöver en till? :wink: :rofl: *skojar bara, jag är trött :twisted: *
Användarens profilbild
Av Isanna
Aelia skrev:
Isanna skrev:Hoppsan då! Du får sy en haklapp till dig själv som matchar alla sjalar! :lol:
Använder huvudstöd på MT som den nu :roll: :wink:
*fniss*

:mrgreen:
Användarens profilbild
Av annemi
Trodde du skulle skriva att nackdelen är att man bara vill ha fler... :roll: och att garderoben din blir full :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
Aelia skrev:
Måsen skrev:Sjal är helt enkelt för bra! :wink:
Menar du att jag behöver en till? :wink: :rofl: *skojar bara, jag är trött :twisted: *
man behöver alltid fler sjalar! Tror det gäller dig också.
Användarens profilbild
Av thanisa
Den här samlingen gillar jag, att personen i fråga har en till gaderob full med sjalar i anna märke än didymos och att det ligger i två lager gör det ju inte mindre enormt. Den dagen min samling närmar sig hennes kansek jag tycker att fler sjalar inte behövs.

Bild
Av Aelia
thanisa skrev:Den här samlingen gillar jag, att personen i fråga har en till gaderob full med sjalar i anna märke än didymos och att det ligger i två lager gör det ju inte mindre enormt. Den dagen min samling närmar sig hennes kansek jag tycker att fler sjalar inte behövs.

Bild
WOWOWOWWOOWOW, nästan som Sacha42 samling ju :wink:
Användarens profilbild
Av bani
Herregud! *räknar tusenlapparna* :shock:
Användarens profilbild
Av Måsen
thanisa skrev:Den här samlingen gillar jag, att personen i fråga har en till gaderob full med sjalar i anna märke än didymos och att det ligger i två lager gör det ju inte mindre enormt. Den dagen min samling närmar sig hennes kansek jag tycker att fler sjalar inte behövs.

Bild
Är detta en sjalbutik eller en privat samling?
Herrejösses säger jag bara! :shock:

Aelia, börjar du närma dig något liknande? :wink:
Användarens profilbild
Av Elwi
Ja och har man köpt en sån snygg vagn så är det ju FÖRFÄRLIGT!!
Användarens profilbild
Av thanisa
Måsen skrev:

Bild
Är detta en sjalbutik eller en privat samling?
Herrejösses säger jag bara! :shock:

Aelia, börjar du närma dig något liknande? :wink:
Vet faktiskt inte riktigt. Det är ingen sjalbutik men hon sam har den jobbar som babywearing teacher så en del kanske hon har användning för i jobbet. Jag börjar närma mig, fast då bara ett hyllplan tack och lov säger nog maken och plånboken.
Användarens profilbild
Av Key
thanisa skrev:Bild
:whut: :siishah: :hellu:

OMG vilken samling! *hyperventilerar*

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?