Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
I dryga två timmar var vi hemifrån och tror ni inte att de kommit med mitt paket under tiden. De får dock inte lämna det så istället fick jag en avi med ett telefonnummer för att ordna ny utkörning. Jag som försökt hålla mig hemma så att jag kunde ta emot mina sjalar...

Får ringa till dem och se när jag kan få dem istället. Behöver köpa 3 kg salt också sen kan lekstunden påbörjas.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
det är så himla typsikt! man akn sitta o vänta på en sak i flera timmar, men går du ut i 5minter så kommer det precis då!
hoppas de kan komma igen imorgon då!
Användarens profilbild
Av thanisa
Fick tag på dem och det skall bli utkörning imorgon istället. Fick välja mellan hemkörning eller om de levererade till postutlämningen men hade de gjort det så hade jag inte fått den förrän på fredag. Jag vill ju ha det nu.
Användarens profilbild
Av thanisa
Innan fyra idag bör paketet ha kommit. Nu har de några timmar på sig. Jag som hade hoppats kunna göra mer än bara testa dem idag. Får gå ner och boka tvättstugen för imorgon på förmiddagen.
Användarens profilbild
Av Alven
Vad är det och vad ska det bli då? ;)
Användarens profilbild
Av thanisa
Det kommer ni få se så småningom. En har jag nog tänkt vänta ha kvar i orginalfärg i ett litet tag i varhje fall, har ju ingen ljus sjal i dagläget.

Märket är nog ganska givet vad det gäller mig, gillar inte för stora överraskningar och har hittat min favorit.
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu har de kommit, och självklart har jag provknutit dem. Snart kanske bilder kommer.
Användarens profilbild
Av Isanna
Du måste färga nu! För om den blir lika snygg som på bild så ska jag ha en! :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Funderar på om tvätttiden imrgon ska gå åt sjalarna eller om jag ska tvätta lite av den vanliga tvätten som borde tvättas. Det lutar åt att sjalarna får första tjing. Och Isanna, wellen ska få gå färgbad dock ska jag vänta ett tag med hampaindion, en ljus sjal i två veckor eller så kan ju inte skada. :D

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?