- tis sep 11, 2007 00:00
Någon som vet; kostar det 33 eller 44 i frakt för en Bära Barn knytsjal?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Jenny m. liten skrev:Okej, tack båda två.*puffar*
Jag vann en på tradera och i de annonser där det stått med pris och/eller frakt så har det stått 33 kr/under 500g så jag blev lite fundersam när säljaren ville ha 44 kr, men då är det nog för att det skulle bli skrymmande då alltså...Då hänger jag med.
Tack för informationen.
Jenny m. liten skrev: För nu när paketet kom så var det frankerat med sex valörlösa frimärken. Då antar jag att avsändaren bara betalat 33 fast h*n tagit ut 44 kr av mig i fraktkostnad?Vad dåligt! Det har hänt mej att jag sagt för hög fraktkostnad (när jag hade min gamla hushållsvåg som inte var elektrisk) men då har jag alltid mailat köparen, bett om kontonummer och betalt tillbaks.
hermana skrev:Ja, jag tänkte göra det men hur skriver man så det inte bara låter otrevligt?Jenny m. liten skrev: För nu när paketet kom så var det frankerat med sex valörlösa frimärken. Då antar jag att avsändaren bara betalat 33 fast h*n tagit ut 44 kr av mig i fraktkostnad?Vad dåligt! Det har hänt mej att jag sagt för hög fraktkostnad (när jag hade min gamla hushållsvåg som inte var elektrisk) men då har jag alltid mailat köparen, bett om kontonummer och betalt tillbaks.
Maila säljaren och fråga!
Hej!
Paketet har kommit fram nu och jag har packat upp det men inte hunnit provknyta ännu, jag tror helt klart jag kommer vara nöjd med den i alla fall.
Jag ser att du slapp avgiften för skrymmande så de överskjutande 11 kronorna kan du bara sätta in på mitt konto i Handelsbanken.
clearingnr: xxxx
kontonummer: xxx xxx xxx
Tack så jättemycket.
Vänligen
namn/alias
Jenny m. liten skrev:Kort och bra formulerat!hermana skrev:Ja, jag tänkte göra det men hur skriver man så det inte bara låter otrevligt?Jenny m. liten skrev: För nu när paketet kom så var det frankerat med sex valörlösa frimärken. Då antar jag att avsändaren bara betalat 33 fast h*n tagit ut 44 kr av mig i fraktkostnad?Vad dåligt! Det har hänt mej att jag sagt för hög fraktkostnad (när jag hade min gamla hushållsvåg som inte var elektrisk) men då har jag alltid mailat köparen, bett om kontonummer och betalt tillbaks.
Funkar detta:Hej!
Paketet har kommit fram nu och jag har packat upp det men inte hunnit provknyta ännu, jag tror helt klart jag kommer vara nöjd med den i alla fall.
Jag ser att du slapp avgiften för skrymmande så de överskjutande 11 kronorna kan du bara sätta in på mitt konto i Handelsbanken.
Tack så jättemycket.
Vänligen
namn/alias
Måsen skrev:Tackar *trycker på sänd*Jenny m. liten skrev:Kort och bra formulerat!hermana skrev:Ja, jag tänkte göra det men hur skriver man så det inte bara låter otrevligt?Jenny m. liten skrev: För nu när paketet kom så var det frankerat med sex valörlösa frimärken. Då antar jag att avsändaren bara betalat 33 fast h*n tagit ut 44 kr av mig i fraktkostnad?Vad dåligt! Det har hänt mej att jag sagt för hög fraktkostnad (när jag hade min gamla hushållsvåg som inte var elektrisk) men då har jag alltid mailat köparen, bett om kontonummer och betalt tillbaks.
Funkar detta:Hej!
Tack så jättemycket.
Vänligen
namn/alias
Jag skickade förresten en med posten idag och det var inte svårt att packa den så att den inte skulle gå som skrymmande.
Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?