Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
Ni som har Ergoryggor; kan ni sätta på väskan själv på selen med spännena när ni bär på ryggen? Jag fattar inte hur man ska göra detta själv! :hmm:
Användarens profilbild
Av Isanna
Du menar när jag redan har selen på ryggen med barnet i? Oj, nä, det tror jag inte. :? Jag har visserligen aldrig försökt, men jag tror att jag skulle gå bet på det uppdraget faktiskt.
Användarens profilbild
Av smurfis
Isanna skrev:Du menar när jag redan har selen på ryggen med barnet i? Oj, nä, det tror jag inte. :? Jag har visserligen aldrig försökt, men jag tror att jag skulle gå bet på det uppdraget faktiskt.
men det går ju inte heller att få upp barn+sele+ryggsäck samtidigt, det blir för tungt så selen kommer inte upp ordentligt i ryggen! Läste oxå nånstans ( :hmm: ) att man rekomenderas att sätta dit ryggsäcken efter, just för att det är svårt att få upp selen annars..
Användarens profilbild
Av smurfis
...eller gör alla så? Jag får prova igen isåfall, men jag har inte lyckats få sele och barn ordentligt på plats när ryggan är fastspänd och tynger ner... :?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag sätter på den först. lite krångligare blir det ju att få på selen då, men jag tycker det funkar om man försöker tillräckligt mycket :roll:
Användarens profilbild
Av smurfis
diddeldi skrev:jag sätter på den först. lite krångligare blir det ju att få på selen då, men jag tycker det funkar om man försöker tillräckligt mycket :roll:
Jag som har ont i händerna får nog skippa det just nu då... :? :cry:
Användarens profilbild
Av diddeldi
smurfis skrev:
diddeldi skrev:jag sätter på den först. lite krångligare blir det ju att få på selen då, men jag tycker det funkar om man försöker tillräckligt mycket :roll:
ja just det, då är det nog svårare :( . kanske om du inte packar så mycket tunga grejer i?
Av Plottis
Testa att fästa den på magen istället :wink:
Så har jag gjort när jag har tung packning, annars tippar lilla jag bakåt.
Men är den lätt packad så brukar jag sätta på ryggan innan jag tar på mig selen och även spänna ut axelremmarna extra mycket. Då brukar det gå bra.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag sätter också fast ryggan innan vi sätter på oss Ergon 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
diddeldi skrev:
smurfis skrev:
ja just det, då är det nog svårare :( . kanske om du inte packar så mycket tunga grejer i?
Skolböckerna väger vad de väger tyvär.. :roll:
Det är vägen till och från dagis jag bekymrar mig över, vore skönt att slippa ta med vagnen fram och tillbaka varje dag.

Och jag har redan Simons ryggsäck på magen, så där är det fullt! :lol:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?