- sön sep 09, 2007 11:05
Vi ska köpa en vävd sjal och vi båda har fastnat för gauze. Hur avlastar den när barnet blir tyngre? Hur tunga är era barn som blir burna i en gauze?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Blackbabe skrev:Vi ska köpa en vävd sjal och vi båda har fastnat för gauze. Hur avlastar den när barnet blir tyngre? Hur tunga är era barn som blir burna i en gauze?Jag har burit I i gauze (skrynkel) under sommaren. Han är 1 år och det funkar jättebra tycker jag - både på mage & rygg.
Tyche skrev:Jag har en brun skrynkel gås och bär Isaac 2,3 år 15,1 kg i den då och då.Hon är uppe i 7 kg nu så ännu ska det väl dröja ett tag innan hon är uppe i 15 kg
Jag tycker det är helt ok förutsatt att jag sett till att verkligen breda ut gåsen ordentligt. Minsta rynka känns och det blir obehagligt.
Blackbabe skrev:Vi ska köpa en vävd sjal och vi båda har fastnat för gauze. Hur avlastar den när barnet blir tyngre? Hur tunga är era barn som blir burna i en gauze?Helkass tycker jag, i jämförelse med andra vävda långsjalar (är gauzen ens vävd?). Väldigt dumt att välja den som enda vävda långsjal, men det kanske ni inte hade tänkt?
Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?