Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
...men jag har också feber och ingen man hemma att skicka iväg för att hämta paketet. :evil:
Dessutom hade avin kommit redan igår men maken sa inget om den utan jag hittade den själv på hallbyrån idag. :roll:

Men då är frågan: :arrow: Ska jag trotsa febern och ge mig ut på spaghettiben för att hämta paketet nu eller klarar ni att vänta på bild tills imorgon? :?:
:wink:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag tycker attd du skall vänta, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge...
Användarens profilbild
Av thanisa
Vi kan vänta om du kan vänta. Låter som att det är bättrre att du är hemma och kurerar dig och istället så kan du när du imorgon är piggare gå och hämta och sedan njuta av din nya sjal.
Användarens profilbild
Av Bina
ladda med alvedon o trotsa febern... måste man så måste man... och det måste man ju när det är sjal?! :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Hur mås det idag? Har posten fått besök måntro?
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
thanisa skrev:Hur mås det idag? Har posten fått besök måntro?
Tack! Idag är det inte bra men mycket bättre. :wink:
Och japp det blev en sväng om posten förut. :D Bildbevis finns här
Användarens profilbild
Av thanisa
Åhh, vad roligt att se och vad fina ni är trots febriga kinder. Skönt att du mår bättre idag, det är inte roligt att vara genomförkyld.

Helt off topic, men jag har gått på samma skola som din sons storebror och är fortfarande i Lindome av och till och bär då i sjal.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?