Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Eftersom jag är nybörjare, både på sjal och bebis så måste jag fråga: Ser att nästan alla har ett helt lager med sjalar som de bär i..... varför? Har sjalarna så olika egenskaper eller är det bara för att det finns så himla många fina att ni lixom jag inte kunnat bestämma er för en enda? :rodna:

Min tjej är sju månader nu ch jag har tills nu burit i en trikåsjal från minimundus. Nu väntar jag min första vävda sjal i veckan, en storken. Tror att det är en bra sjal till hösten och vintern, har jag rätt i det? Jag kan inte bära på ena axeln som en del gör då jag har dålig nacke och behöver maximal avlastning.
Av eamane
Tja det finns många fina ja och man kan ju inte bara bestämma sej för en. Nej men ärligt talat så de har ju olika längder, de är olika tjocka och olika färger så... Man vill ju inte ha samma kläder varje dag så då måste man ju kunna byta sjalar med och ibland färgmatcha på olika sätt!
Användarens profilbild
Av Silverälva
Syns bara att dom är så passa dyra som dom är :( . Tur att man bor på landet där man aldrig möter folk, då har man ingen man måste göra sig fin för :wink:
Användarens profilbild
Av Sandrisen
Jag använde trikåsjalen och endast den tills J vart för tung och svajjig i den så då var det dax att byta ut den mot en stabilare sjal, därav Groddyn. De andra två var sjal :twisted: fel. :roll: 8) :P
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja jag har många för att jag har velat testa flera olika märken. Å så har någon blivit en favorit som man inte kunnat skiljas ifrån. Å sen som eamane skriver så är de olika långa oxå för att passa vid olika knytningar.
Å sen är dom ju så vackra så är ju roligt att ha något att variera med! :twisted:
Användarens profilbild