Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
Hehe, jag har en rolig sak att berätta till er.

Träffade min vänina idag. Hon är lagom sjalbiten, har burit sin son i en Moby, och nu (i väntan på ERGO) har sydd en fantastisk mjuk och gosig plommonfärgat MeiTai. Sonen är nu 9 månader gammal. Nu till saken...

Hennes man har berättat till sina kollegor att de ska åka till Tjeckien och planerar att bära barnet i selen för att slippa att ta vagnen med sig. Också, han har berättat att hans duktiga frun hade sydd en egen sele. Sen, har de bjudit en av hans kollegor för middag. Kollegan kommer med en present...

Jo, ni har gissat rätt - de fick en ny BabyBjörn. 8) Motivationen: ni kommer ju att skämmas över en hemmasydd sele som säkert är så obekväm, här får ni en kvalitetspryl att skryta med utomlands... Vad säger man? Gubben menade ju väl ;)

Vill nån köpa en splittras ny BB? Billigt! :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
:rofl:
Användarens profilbild
Av emelie
:Hahaa:

Men vad generöst egentligen. De är ju inte billiga de där kvalitetsselarna. :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hehe tanken var god men ack så fel det blev... :rofl:
Av eamane
:lol: Så dumt det kan bli då :lol:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
:duh:
emelie skrev::Hahaa:

Men vad generöst egentligen. De är ju inte billiga de där kvalitetsselarna. :roll: :lol:
Eller hur? :lol:
Användarens profilbild
Av little_me
:rofl:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hahaha, så otroligt komiskt! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Summer
Kan dom inte lagom vänligt förklara att den är för liten och man inte kan bära så stora barn i BB-sele? Det kanske går hem?
Användarens profilbild
Av Foxan
Summer skrev:Kan dom inte lagom vänligt förklara att den är för liten och man inte kan bära så stora barn i BB-sele? Det kanske går hem?
Synd, men i bruksanvisningen står det att man kan bära tills barnet är 11 kg... :twisted:
Användarens profilbild
Av sanna73
Tänk att en sådan god tanke kan bli så fel :lol:
Användarens profilbild
Av Summer
Foxy skrev:
Summer skrev:Kan dom inte lagom vänligt förklara att den är för liten och man inte kan bära så stora barn i BB-sele? Det kanske går hem?
Synd, men i bruksanvisningen står det att man kan bära tills barnet är 11 kg... :twisted:
AJ! Men alltså går det att få ned ett barn som väger 11kg i en BB? Skulle inte kunna tänka mig en 9 månaders i en BB heller.

Skulle nog sälja på tradera/blocket om man inte kan få dom att returnera till affären.. inte sälja här alltså ;)
Användarens profilbild
Av Foxan
Summer skrev: AJ! Men alltså går det att få ned ett barn som väger 11kg i en BB? Skulle inte kunna tänka mig en 9 månaders i en BB heller.

Skulle nog sälja på tradera/blocket om man inte kan få dom att returnera till affären.. inte sälja här alltså ;)
Går och går, vet du ;) :roll:
Jo, precis - hon kommer att sälja på nätet (mest troligt) och använda pengar till en "riktig" present. Hon är bara rädd för att gubben kommer å fråga typ hur gick det till, om de har burit nåt, osv... :oops: 8)
Användarens profilbild
Av snigelina
Summer skrev:
Foxy skrev:
AJ! Men alltså går det att få ned ett barn som väger 11kg i en BB? Skulle inte kunna tänka mig en 9 månaders i en BB heller.

Jodå. När jag sålde en av mian vagnar kom några och tittade på den och de bar sin 14-månaders pojk framåtvänd i BB :roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag fick en bärsele av annat märke av svärmor under gaviditeten. Försökte hålla god min och sa inget :-)

Nu är bebis 7 veckor och trivs i sina sjalar. Svärmor har dock frågat om jag använder selen något. Än så länge har jag lyckats förklara bort det med "han är så liten än, han måste bli stadigare först).

Sel-skrället ligger fortarande oupppackad i sin fina plast...har inte ens provat den. Inte ens provat utan barn i den.

Idag ringde syrran (som är mitt i en flytt) och deklarerade glatt och vänligt att hon hittat sin BB hon hade till sina barn. Så nu kan jag få den. ja så snällt av henne...kunde ju inte tacka nej...

Antar att det bara är att låtsas som ingenting? Ljuga ihop att man använder :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?