Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Me
Behöver hjälp !!
Köpte en super fin MT på ebay, tyvärr syntes det inte så jättebra hur modellen såg ut, men den var rätt billig så jag slog till ändå.
Nu när den kom så är den avsmalnande neråt vilket gör att tyget inte räcker ut i knävecken.... :cry:
Vad gör jag åt detta ?
M är ändå bara 10v så avståndet lär juh växa mer....
Kan man på något sätt avlasta med axelbanden, knyta runt, för de är rätt långa.....

Snälla någon säga att ni vet hur man gör !! Jag vill juh kunna använda den för den är så fin.....
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Axelbanden drar du ju bak, eller iaf gör jag det, först på utsidan av barnets ben (ovanför knäna), korsar under rumpan och sen tillbaka fram under barnets ben. De kan alltså mycket väl hamna som extra stöd för benen. Jag bär min 2-åring i MT och han är ju för stor för att tyget ska räcka från knäveck till knäveck. Men benen hålls i grodpos i dels av utgångsläget och av axelbanden. Vet inte hur det funkar med pyttisar dock..
Av Me
Men det är väl om man bär på ryggen ? Jag bär på magen än....eller kan man göra lika då ?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Me skrev:Men det är väl om man bär på ryggen ? Jag bär på magen än....eller kan man göra lika då ?
Oops, tänkte inte på det. Fast iofs, nog gör man lika när man bär på magen? Länge sen nu.. :hmm:
Av Me
Jag har gjort så att jag korsar i bak och sen drar fram under hans ben och korsar under rumpan eller knyter....
Men man borde väl kunna göra så att man drar de utanför låren och sen runt så det kommer i knävecken och sen knyta över ryggen ?
Eller gör det ont på honom ?
Användarens profilbild
Av lillvilda
hej. jag tittar in, när min lillkilel var riktig liten då bar jag honom med benen inuti sjalen för att få en bra position men nu i bär jag honom med benenutan för å då gör jag som det tidiagre är beskrivet. jag drar banden fram över hans ben sen korsar jag och låser som åt bandne genom att dra dem runt varandra å sen under hans ben å tillbaka då är det lättare att få en bra position tycker jag. ananrs kanske du kan sy om sjalen å sy på en panel så den blir bredare. Det beror ju på hur den ser ut.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?