Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

...fick jag lära mig i dag när jag var in i en butik och frågade om de hade bärsjalar, det hade dom inte, då, däremot baby björn som är så bra...hon fick mig att prova en till och med, en active, och jag måste medge att den inte var såå usel som "orginalet", men jag pep fram att jag nog föredrar sjal iallafall.
Då sa damen till mig att det var vanligt att folk köper sjal och sen kommer till dom och köper en babybjörnsele istället, och när barnen är så stora som mitt så kan man ändå inte bära i sjal, då är det bara nämnda sele som funkar. Dessutom måste dom ju få åka framåt så dom ser nåt.

I landet där hon var ifrån bar man i sjal förr i tiden, och då blev ungarna hjulbenta. Selarna var bättre för då hänger barnen rakt och det är bättre...

Naturligtvis måste man få göra reklam för produkter man säljer, men hjulbent var väl ändå att ta i.

Jag blev argare och argare när jag hade gått därifrån, och nu kände jag att jag måste skriva av mig lite :oops:

Fast hon sålde billiga pyjamasar, så kanske går jag dit nån dag med min hjulbenta unge på ryggen. :shock:
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, vad ska man säga... Farmor lindade pappas ben (född -47!) för att han inte skulle bli hjulbent... Mer hjulbent människa får man leta efter! Hjulbent blir man av gener, inte av att bli buren :) Men trångsynthet får man ingen "behandling" för ;)
Användarens profilbild
Av lillvilda
:rofl: hahaa ..vilken rolig kvinna!! Men av att hänga i skrevet får de stackars väldigt formbara barnen (tydligen) inga problem..eller???
Användarens profilbild
Av sanna73
FiaLisa skrev::rofl:
:iagree: :rofl:
Användarens profilbild
Av P
Ja vi tillför massvis med hjulbenta små barn...
Användarens profilbild
Av Lindiwe
I Sydkorea varnade myndigheterna för några år sedan föräldrar för att deras barn kan bli hjulbenta om de bärs för mycket. Fast, i Kina och Sydkorea bar de ju förr i tiden barnen i stort sett hela dagarna när de var ute och arbetade på fälten osv. Tror inte att det är någon större fara för våra barn att de ska bli hjulbenta.
Användarens profilbild
Av asa
Ojojoj, ja vad ska man säga... :shock:
Användarens profilbild
Av elisabet
sanna73 skrev:
FiaLisa skrev::rofl:
Användarens profilbild
Av diddeldi
:lol: du måste berätta vilken affär det var, var det den på kungsmässan för de är kända för att vara lite konstiga :wink:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag skulle tro att hjulbenthet hos sjalburna barn i tex tredje världen inte beror på sjalen utan snarare näringsbrister ...

Fattar inte hur folk tänker, eller varför de INTE tänker rättare sagt :roll:

Synd att hon har möjlighet att avskräcka andra sjalintresserade föräldrar :?
Användarens profilbild
Av nikolin
:) Ett par månader, det var tappert- jag klarade en kvart...

Flybe: Ska man lita på sydkoreanska myndigheter tro :o -men det måste ju vara därifrån hon har fått det?!

OM det nu skulle vara ett korn av sanning i det så måste det ju vara om man kånkar runt hela tiden på en som egentligen skulle kunna gå själv, och isåfall får man väl tänka sig att det inte är jättebra för ett barn att ligga i en vagn tolv timmar om dan heller. Men VI vet ju redan det.

Jag tycker hursomhelst det är skrämmande att ett försäljare använder såna argument för att föräldrar ska avstå från att skaffa sjal och istället köpa deras dyra sele...

Pyjamasar har de på HM också :-D :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?