Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tiger76
Min lilla 5 månaders tjej är väldigt nyfiken på livet. Hon hatar vagnen, har aldrig gillat den. Prövat att byta till sittdel nu, men det funkar bara korta stunder. HAr köpt en Ergo, den gillar hon inte. Ibland funkar en stund med ringsjal på höften. Det enda som funkar då hon är riktigt nöjd är om man bär henne så hon kan titta framåt. Sambon bär henne ibland i BB framlänges. Vet att det är dåligt för dem båda, men då är hon glad.
Min rygg håller på att gå av, orkar inte bära ungen i famnen hela tiden. Trodde ju att Ergon skulle bli lösningen på detta. Någon som känner igen sig? Är det bara att kämpa på eller? Har en moby wrap också, har ej prövat budda knytning, men det verkar krångligt.
Användarens profilbild
Av jag71
Budda är inte så krångligt fast det blir tungt efter ett tag. Prova med ergon på höften eller så sätter du upp den lilla på ryggen så hon kan se över din axel - det brukar vara omtyckt.
Användarens profilbild
Av Anso
Sätt henne i Ergon precis som vanligt men vrid både barn och sele ordentligt åt ett håll så att hon sitter på din höft (du får korta av en axelrem och lossa den andra lite) och då ser hon mer men det blir inte så tungt för dig. :wink:
Av Tiger76
Har inte riktigt förstått hur man knäpper ergon för höften, köpte den begagnad utan dvd. Men jag ska pröva det. Ska pröva buddan också, men är ju inget sjalproffs direkt.
Tack för tipsen.
Användarens profilbild
Av Anso
Tiger76 skrev:Har inte riktigt förstått hur man knäpper ergon för höften, köpte den begagnad utan dvd. Men jag ska pröva det. Ska pröva buddan också, men är ju inget sjalproffs direkt.
Tack för tipsen.
Du behöver inte knäppa om den alls för att bära på höften, du bär fortfarande med bägge axlarna. OK, Ergon visar själva hur man knäpper om selen för att bära på höften och då får man all belastning på en axel och det är inte lika bekvämt. Bara VRID på alltihopa! :D
Senast redigerad av Anso den tor aug 23, 2007 18:25, redigerad totalt 1 gånger.
Av Tiger76
Tack snälla Anso! Ska pröva!!
Användarens profilbild
Av mian
Det är jättejätte vanligt att barn i fyra-fem månaders åldern bara vill bli burna frammåt. Även barn som tidigare blivit burna åt rätt håll utan problem. Sedan hux flux så går de med på att sitta åt rätt håll igen! Så ge inte upp Ergon!
Av Tiger76
Ok va bra! Har sålt in Ergon såå stenhårt till sambon också skriker lilltjejen när man börjar sätta i henne. Jobbigt värre. :D
Användarens profilbild
Av Anso
Frida med Mea skrev:Eller testa ryggen.
JA! Och det går bra att sätta avbärarbältet en upp på dina revben för då ser barnet lite över axeln också.
Av Tiger76
ska absolut pröva. tack tack.
Användarens profilbild
Av nikolin
Tänkte bara instämma i att det nog hör till åldern, min pojk var likadan runt fem månader. Det höll i sig ett par veckor kanske, men sen var han nöjd att sitta inåt igen. Bara han får ha armarna utanför så han kan vifta lite :-) och vända sig efter hundar, mopeder och annat intressant.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Ja sätt henne på höften. Brukar funka bra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?