Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Var jag än vänder näsan så är världen full av babybjörnar och dinglande raka små bebisben. Jag har bara lust att hoppa på dem och sprida sjal-läran, men så kan man ju inte göra :roll:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Och gör jag det så låter det typ: Jag tänker inte ha dåligt samvete för att jag bär i BB. Så länge ingen inom sjukvården säger att det är farligt så fortsätter jag!

MEn sjukvårdspersonal (överlag) är lika oinformerade som de flesta andra här på jorden, så de tror ju att BB är det enda bärhjälpmedlet :suck:
Användarens profilbild
Av Gullan
Det är bara så att BabyBjörn har ett gott rykte efter alla dessa år, de har mycket pengar till marknadsföring... och som den tråden som fanns för ett tag sedan sade, har de ju läkare och dyl. till hjälp att utveckla selen :roll:
Vi som burit vagnvägrande barn vet ju vad som är bättre i alla fall för våra ryggar - och visst ser barnen ut att ha det bättre i en sjal!
Jag anser i alla fall att de som bär sina barn i en BB är på rätt väg! De som bara har sina barn i vagnen - skrikande - har en del att lära ;) Det är bättre att bära sina barn "nära" i en BB än att inte bära sina barn alls.
Användarens profilbild
Av Tora B
Förutsatt att man inte bär jättelänge tror jag inte bebisen far så illa av att sitta i babybjörn. Och risken att man ska bära jättelänge är ju minimal eftersom det är så fruktansvärt obekvämt för den som bär... Redan efter 5-10 minuter gör det ont i ryggen ju, och det är väldigt sällan man ser annat än pyttebebisar i BB.

De flesta köper nog BB för att det verkar mysigt att bära nära och man vet inget annat. Och sen blir selen knappt använd eftersom det gör så ont att bära i den. Märkligt att en så kass produkt kan fortsätta sälja så bra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?