Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
#763422
Kan det vara för att du verkligen vill att de skall komma och står vid brevlådan och väntar :hmm:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
#763433
sanna73 skrev:Kan det vara för att du verkligen vill att de skall komma och står vid brevlådan och väntar :hmm:
Nä, så kan det väl aldrig vara ? :wink:

Men nu kom den faktiskt .... och det nästan en timme innan den vanligtvis dyker upp :D .
Och den hade med sig en avi :eld: :eld: :eld:
Användarens profilbild
Av sanna73
#763441
Så då kan man ju säga att de inte tog så lång tid idag ändå :wink:

Vill se bild sedan *nyfiken*
Användarens profilbild
Av Selman_73
#763553
Vad har du beställt? Såååå nyfiken!!!
Min Hoppediz Curacao kom igår så den väntan är över (nåja den hänger på tork nu). Rebozon har dock inte dykt upp än.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
#763612
Nu har jag hämtat ut, hunnit testa och hunnit med en sväng på stan dessutom där den fick tjänstgöra.

Jag tröstshoppade visst lite igår för att försöka pigga upp mig lite från dagiseländet. :roll: 8)

Har svårt att fixa livebild just nu, men det finns faktiskt en bild på den någon stans här på forumet om ni letar lite. :wink: Är så snygg :loving:
Av faizanmazhar00
#9567752
sanna73 skrev: fre aug 17, 2007 11:04 Kan det vara för att du verkligen vill att de skall komma och står vid brevlådan och väntar .:hmm:
Now there is a live picture for those who are curious
Av faizanmazhar00
#9567753
Selman_73 skrev: fre aug 17, 2007 13:19 Vad har du beställt? Såååå nyfiken!!!
Min Hoppediz Curacao kom igår så den väntan är över (nåja den hänger på tork nu). Rebozon har dock inte dykt upp än.
faizanmazhar00 skrev:
sanna73 skrev: fre aug 17, 2007 11:04 Kan det vara för att du verkligen vill att de skall komma och står vid brevlådan och väntar :hmm:

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?