Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Var på Kicks igår. Zack satt i elen på ryggen. Äldre dam stod länge och stirrade och muttrade och muttrade. Hon stod i flera minuter och stirrade en meter ifrån mig.
- Ursäkta, vad sa du? frågade jag.
- Barn SKA sitta i vagn!
- Jaha, det tycker inte jag.
- De SKA sitta i vagn. Man får ont av de där.
- Nej, det får jag inte.
- Joho, det får man visst. Barn ska åka vagn!
- Nej, JAG får inte ont.
- Jo, och barn SKA åka vagn!!!!
Suckade och gick medan damen fortsatte att stirra och muttra och gå efter mig.

Det visade sig att "damen" är ökänd på Kicks. Hon "överfaller" ofta folk. De är alltid redo att kalla på väktare när hon kommer. En gång hade hon sagt till en äldra kvinna att:
- Det är inte lönt att du som är så gammal köper smink. Du ska ändå dö snart! :shock:
Av eamane
:shock: Helt otroligt!!!
Användarens profilbild
Av Gullan
Verkar som om hon har stora problem med sig själv :( Tur att hon träffade på dig, och inte en nybliven osäker sjalare :D
Användarens profilbild
Av kajsisen
ja mán ska ju itne upphöra att bli förvånad av folk

BildBild
Användarens profilbild
Av Elsa
Vilken märklig tant! :shock:
Användarens profilbild
Av Edith
Men jösses! :shock: Hur är man funtad då? :hmm:
Användarens profilbild
Av Monique29
:shock: ehh
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jadu, det finns tydligen folk till allt. :shock:
Användarens profilbild
Av Kotten
Hon var ju bergis kokkolokko, stackaren. Det var såklart jätteelakt att säga det där med sminket åt den andra tanten, men jag kunde ändå inte låta bli att skratta när jag läste det. Ibland blir galna människor nästan roliga i sina utspel.
Användarens profilbild
Av smurfis
ojoj :shock: :shock: :?
Användarens profilbild
Av sparveln
Ja men om hon överfaller alla behöver du ju inte ta det personligt i alla fall :) .

Jag kommer ihåg en gång när vi varit och fikat när A var kanske 4-5 månader gammal och jag skulle stoppa honom i Ergon. Då utbröt en mycket högröstad konversation mellan två damer vi bordet bredvid: Titta hon tänker stoppa ned honom i ryggsäcken. En bebis i en ryggsäck? Vad är det för något, skall han sitta däri? Herregud vad de måste ha tyckt synd om både oss och ungen som inte hade råd att köpa barnvagn utan var tvungna att nöja oss med en gammal svart ryggsäck att knöla ned honom i :lol: .
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
:shock: :roll: :lol:

Alltså - puckon finns det gott om, de som inte har allt i ordning däruppe heller!
Låter som tanten som vi har här i området som skällde ut mig en morgon när jag, höggravid med S, äntligen fått en sittplats på bussen. (Hände typ 1 gång av 10). "Här får du inte sitta, den platsen är till för handikappade".
Hade aldrig sett tanten förut då så hon fick en gravidhormons-utskällning och hon har aldrig hoppat på mig mer men jag har sett andra som blivit påhoppade...
Användarens profilbild
Av Monique29
hehe.
dom är bäst gravidhormon påhoppen.
varför kan inte monstermamman vara kvar också efter man fött barn? :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?