Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Idag gjorde jag den missen en sjalmamma inte gör...

Vi skulle iväg till ikea, tillsammans med svärmor, på väg ut ur lägenheten springer jag in igen och letar efter Leons mössa. Hittar och smiter snabbt ut. Väl framme säger killen -Var la du Becon? Ja, ligger den inte i baksätet säger jag?
Nej, för när jag letade mössa la jag becon i hallen!!! Vi fick ta en kundvagn och sätta lillen i men sjuk som han är dög det absolut inte. Det hela slutade med att jag bar en grinig, hungrig(som inte vill äta pga öroninfektion) och trött bebis på 10 kg genom hela ikeavandringen.

Pust och stön :? . Från och med nu åker en nödsjal ner i bilen, som alltid ska ligga där. Å där med basta!!!!
Av anna m
Jag gör det där jämt nuförtiden. Skittråkigt!!
Användarens profilbild
Av ericah
Så har jag oxå gjort. Nu ligger det iaf en ringis i bilen.
Användarens profilbild
Av mimpen
Det händer allt som oftast här med. Nu har jg dock fått tillbaka minutlånade hoppis, så nu ska den få bo i bilen som nöd-sjal...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja fy.... been there done that :roll: :? Inte kul alls när det resulterar i att man får bära utan bärhjälpmedel :?
Användarens profilbild
Av Helena
Vad jobbigt! Men kunde du inte knyckt en gardin från ikea och burit honom i den. :D
Användarens profilbild
Av Cayenne
Här ligger det allltid en sjal i bilen. Den används även ofta som filt.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har faktiskt nästan alltid en "reservsjal" liggandes i bilen. Just nu så ligger den hos teres mamma men den kommer nog snart hem igen.
Användarens profilbild
Av sanna73
Inte kul :( Skall nog också lägga en nödsjal i bilen :hmm:

Men det hade kunnat bli kul om en annan sjalbarnare sett dig, tyckt synd om
dig och kommit upp och tippsat dig om sjal :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Been there, done that, still doing it... :(

Fast Idag på Astrid Lindgrens värld så vi nog rätt festliga ut, för maken hade ergon om magen hela vägen och så bar vi varsitt barn i armarna. Hur gick det till? :roll:
Användarens profilbild
Av bellisbella
Yepp! nödsjal bor i bilen, nu f&b ringsjal men när jag syttfler MT:s ska en av dom få bo i bilen....

...också måste jag faktiskt ha en under vagnen....
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag känner att jag ofta har det omvända problemet. Alla bärprylar samlas på nått konstigt vis i bilen och så kör sambon iväg någonstans och jag vill ut med ungarna = HJÄLP inget att bära i, får väl ta vagnen då.
Användarens profilbild
Av Lycke
Ett tips om det händer igen på bra affärer som IKEA:
Ila till tygavdelningen, ta det billigaste tyget de har och köp 2,5 meter. Låna saxen och dela det på mitten (de flesta tyger är ju i regel 1.50 på bredden) och vips så har du två kortsjalar!
Hittar du något riktigtbilligt tyg för typ 19 kr metern, så tar du fem meter och delar på längden, så har du två långsjalar! Sen kan du kanske återanvända tyget till gardiner när du kommer hem!
Jag gjorde så en gång på Åhlens när det var akut!
Användarens profilbild
Av emelie
Var också på IKEA idag, men hade som tur var Groddyn med.
Som jag helt själv, utan spegel, o med ålande barn knöt ett ryggkryss med innanför entren! Som blev hur bra som helst!
:vågen: för mig.

:this: och gå genast o lägg en sjal i bilen! :wink:

Lycke - smart! :notes: Men blir de inte lite putta om man virar in sig i deras tyger innan man betalat?
Av Miamaria77
Kan man bära i en stor ikea-kasse tänker jag? :-) säkert en knasig idé, men en liten stund kanske det går? Som en ringsjal ungefär... :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?