Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:this: ...i alla fall inte om man som jag idag bar 86 cm och 11 kilo storasyster på magen och 64 cm 6 kilo lillebror på ryggen. :wink: Tala om snedfördelning, vad framtung jag blev! :lol: Det omvända går ju jättebra, då känns det som jämvikt (så bär jag ju varje dag annars).

Bara ett tips. :wink:
Senast redigerad av vovvemor den fre aug 03, 2007 13:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av P
Haha, ja jag skulle tro att det blev tungt, men nu vet du ju så du slipper ju spilla din tid på att fundera hur det skulle vara :roll:
vovvemor skrev::this: ...i alla fall inte om man som jag idag bar 86 cm och 11 kilo storasyster på magen och 64 cm 6 kilo lillebror på ryggen. :wink: Tala om snedfördelning, vad framtung jag blev! :lol: Det omvända går ju jättebra, då känns det som jämvikt (så bär jag ju varje dag annars).

Bara ett tips. :wink:
Förstår mkt väl... :lol:
Vad stor lilleman har blivit! :)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag plitar ned detta bland mina andra NONO´s...
Tack för att du testar så vi andra slipper... :D :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Åh...jag skulle så gärna vilja se en bild när du dubbelbär. Kan du inte ordna det?
:D
Användarens profilbild
Av vovvemor
Mamasamueli skrev:
Buscilla skrev:Åh...jag skulle så gärna vilja se en bild när du dubbelbär. Kan du inte ordna det?
:D
:iagree: Du tror väl inte att du kan skriva ett sånt här inlägg utan att vi ska kräva en BILD? :nono:
:wink: Jag gjorde ett försök iaf! :lol:

Så här såg det ut igår, för jag tog en bild med mobilen för att skicka till fadern så att han fick se hur fel det blev (jag började alltså med att sätta upp Eje på ryggen och ha Daga i den sällan använda vagnen, när hon sedan vägrade vagnen efter ett par steg så försökte jag på fullaste allvar sätta upp henne också på ryggen innan jag insåg att det som var i vägen var min son. :oops: :lol: Därför blev det magen för henne). Ignorera hur g lutar mig bakåt, jag hade svårt att ta bilden av någon anledning. :wink:
Bild

Vanligtvis ser det ut så här (har visat bilderna förut men gör det igen så att ni ser hur det SKA vara!):
Sino + Patapum
Bild

Meitai + Beco
Bild

Beco + Ergo (igen, fast med barnen på "rätt" ställe)
Bild
Senast redigerad av vovvemor den fre aug 03, 2007 13:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Åsa med 01 och 06 skrev:Det är som din bvc tant sa.....du är verkligen super cool!

Åsa
Haha, tackar - fast nej, jag ser det mest som att jag slipper krångla med vagn + hund, vilket jag tycker är skitjobbigt med alla våra dörrar (ut genom vår ytterdörr ut på loftgången, in i trappuppgången, in i hissen, ut ur hssen, ut från trapphuset....). Eftersom jag dessutom bara går med en hund i taget när jag är själv får man dessutom dubbla det hela. :shock: Det blir tjugo gånger jag ska öppna dörrar bara för att snabbkissa hundarna på morgonen, och jag har problem nog som det är att manövrera en vagn. :wink:

Daga har inga problem att gå bredvid när det gäller att orka, däremot rymmer hon hela tiden och vägrar gå åt samma håll som vi gör, så jag måste ha henne "fast" för att kunna koncentrera mig på stackars hundarna också. :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Ljuvligare bilder får man leta efter :loving:. Det där är livet...närhet från alla håll och kanter, mycket härligare än nyplockade hallon, inkluderat den "felaktiga" bilden :-D
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Mamasamueli skrev:wow... vovvemor... jag säger bara :urule: Ni är fiina! :loving:

:iagree:

Och bra foton har du fått till också! :)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:rock: :urule: Vad cool du är!! Och vad fina ni är dessutom! :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Du är en ikon, det tål att sägas gång efter gång... :D :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Underbart! :vågen:
Användarens profilbild
Av smurfis
Mamasamueli skrev:wow... vovvemor... jag säger bara :urule: Ni är fiina! :loving:
Håller med, underbara bilder! :heart:
Användarens profilbild
Av jag71
Skriver under på att bära den tyngsta bak! Underlättar mycket!
Användarens profilbild
Av Helma
Den sista bilden är så fin. Du har sån utstrålning och fina barn!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?