Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Puzzgurkan
Funderar på att skaffa vår första sjal :-) Har en pojke på 2 mån o undrar vilken som blir lättast att använda nu i början? Har sett en EsyHug sjal, vad tycks om en sådan, lätt eller?
Användarens profilbild
Av solanna
Jag vet inte så mycket om just EasyHug-sjalar, men alla trikåsjalar tycker jag är lättknutna och bra att börja med. Eftersom din kille redan är 2 månader skulle jag rekommendera en stadig trikå som BabyBundler till exempel.

MT tycker jag också är lätt att få till bra eller en sele som Beco. Båda går att använda till relativt små barn så om din kille inte är liten för sin ålder så kan ni nog börja nu.

En del tycker att vävda sjalar är lika lätta som trikå, men det är inte min erfarenhet. Få se vad andra svarar. Och hur som helst, grattis till lillkillen och hoppas att ni hittar något att bära med som ni båda trivs med.
Användarens profilbild
Av frida
En trikåsjal! Babybundler, sino, tricotslen eller mameco kanske? Om din kille är väldigt tung är en mt eller vävd sjal snart bra, men en trikå att börja med är inte fel. Lycka till :)
Användarens profilbild
Av frida
och välkommen hit!
Användarens profilbild
Av Helen
2 månader..
en trikåsjal eller en tunnare vävd sjal skulle jag köpt.
En Easy Hug är mer en komplementssjal till de andra, Inget fel med den, men den stöttar inte ett litet barn på samma sätt som en sjal.

Finns det ingen i närheten av dig dit du kan gå och prova?
sjalträff är ett bra allternativ annars.
Användarens profilbild
Av Foxan
frida skrev:En trikåsjal! Babybundler, sino, tricotslen eller mameco kanske?
Eller en MobyWrap (min trikåfavorit :oops:), också med tanken att det blir ju hösten snart och den är varmare och stadigare än tex Sino.... Funkar bra fram till 4-6 månader om bebisen är inte för stor :)

Lycka till och välkommen hit! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?