Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
eh, kom hem med ytterligare 2 sjalar idag, köpte en igår, och ännu en på Tradera idag... och insåg att jag har fler sjalar än jag har fingrar.

så, jag tänkte, ni som har många sjalar kan väl skriva ut hur många så slipper jag skämmas inför min man och kan t.e.x säga Nämen du, xxx på sjalbarn, hon har 4 fler än jag har!

snälla?
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Hmm ska man räkna bara riktiga köpta sjalar (5) eller alla bärverktyg man äger vare sig man använder dem eller inte (12)?
Användarens profilbild
Av svas
Och så kan du berätta om sacha42. Men hon kanske inte finns på riktigt.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har tre gåsar (oliv, choklad o mystic cloud), tre hoppizar (montreal, timbuktu o en namnlös), en hemsydd ringsjal, en bära barn svartpeppar, en svart moby, en vattenringsjal, en fleecepouch, en didy wellen silber, en rebozo multirand, en gammal ergo och en ergo denim. 15 st, eller 13 st o 2 selar :wink:

Jag KAN ha glömt nån men jag tror inte det :roll:
Användarens profilbild
Av schmut
svas skrev:Så, vad blev det för nya sjalar?
2 ringrebozos(en svart, en cerise), 1 granitsjal och en cerise rebozo på Tradera.
Jenny m. liten skrev:Hmm ska man räkna bara riktiga köpta sjalar (5) eller alla bärverktyg man äger vare sig man använder dem eller inte (12)?
man kanske bara ska räkna aktiva sjalar? då är det ju inte mycket alls... typ 3 eller 5.
annars är det 3 rebozos, 2 ringrebozos, 2 hoppe, 3 granit, 1 pärla, 1 bära barn, 4 bärpåsar, 1 groddy...och en Elvis ringsjal om den någonsin dyker upp. ja, och en sommarsjal.. :oops:
Användarens profilbild
Av korell
Jag har hört ryktas att diddeli har ruskigt många sjalar :) , privat då alltså :lol:
Vilka är ni mer här neråt gbg som har lite lätt sjalmani?
Själv har jag för tillfället bara 4 bärdon in alles :shock:
Användarens profilbild
Av Kate
Marlin skrev:
svas skrev:Och så kan du berätta om sacha42. Men hon kanske inte finns på riktigt.
:lol: :lol: :lol:
Vi i Övik behöver nog aldrig försvara våra sjalar för våra respektive så länge Sacha42 finns iallafall :-).
Fast hon kan vara svår att hitta för hon har så många sjalar så enbart näsan sticker upp när hon sätter sig mitt bland dem. ;-)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har jättefå nu.
4 och en halv. :)
En storchenwiege Inka, En Girasol Regnbåge, En Bebina Stjärntecken Firre, Amazonas Antigue Jeans och sen har jag en Wellen Silver ihop med cinnamon.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja, ingen slår väl sacha42 va?!?! :wink:

Räknas bara sjalar eller är det selar och MTś också?
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Nämen du, norkmedoo på sjalbarn, hon har minst 10 fler än jag har!

... duger det? 8)
Användarens profilbild
Av Kotten
Hehe. Jag har endast tre sjalar och en meitai. Fast om man räknar ringsjalarna så har jag förresten fem sjalar, sex med meitaien. Det är ganska mycket med tanke på att jag tycker att jag har typ inga sjalar. :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?