Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är du helt ärlig med hur mycket pengar du lägger ner på ditt sjalande?

JA, absolut!
81
63%
Nja, lite fixning av siffrorna har nog inträffat vid något tillfälle...
36
28%
Nej - Herremin! Han/Hon skulle gå bananaz!
11
9%
Användarens profilbild
Av bright
...det kanske inte alltid är så lätt att få sambon att förstå att man bara måste ha "just den där sjalen" - annars dör man!!

Handen på hjärtat, hur har vi det med ärligheten på sjalbarn??
Användarens profilbild
Av Helena
Min man frågar aldrig vad sjalarna kostar, har är så ointresserad, så jag brukar inte direkt prata om det. Fast jag köper inte så mycket sjalar nuförtiden, så det är ingen stor utgift längre.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har talat om vad det kostar och än så länge så tycker han själv det är roligt med förnyning. Tror dock att vi skulle kunna sälja en sjal, men då vi inte använder vagn så kan man ju lägga en del pengar på sjalar istället. Är bara en till som jag vill ha och det känner maken till och godtar. Tillhör nog inte storköparna men under de 5 år som jag hålt på med sjalar så har det hunnit bli 5 vävda långa sjalar, 1 docksjal. Saker till att sy en ringsjal och så en hemmasydd mei tai som inte används.
Av dora
nuförtiden köper jag inte sjalar då leo inte åker sjal så ofta längre.

men när jag köpte sjalar så svarade jag - om han frågade. inte så att jag tog upp det självmant dock. 8)
Användarens profilbild
Av bright
dora skrev: men när jag köpte sjalar så svarade jag - om han frågade. inte så att jag tog upp det självmant dock. 8)
:iagree:
Av belinda
Vi har gemensam ekonomi, så självklart, han vet precis vad det går på :mrgreen: däremot köper jag knappt något nu förtiden, men det kanske blir ändring nu när vi får en till bebis hehe...
Användarens profilbild
Av MS Frog
Nja... summan brukar nog stämma rätt bra men det har hänt att jag sagt att det var rea på den trots att det kanske inte var helt sant...
Av Pétronille
Nu har jag ju inte sââ förfärligt mânga sjalar, men mannen har faktiskt sponsrat de flesta.
Användarens profilbild
Av LisaMarie
bright skrev:
dora skrev: men när jag köpte sjalar så svarade jag - om han frågade. inte så att jag tog upp det självmant dock. 8)
:iagree:
Samma här, jag säger inget om han inte frågar, men är ärlig om han gör det.
Av Aelia
:rofl: Skojar du, skulle han få reda på hur mycket bara ljung kostade skulle jag dö ju, hahaha

Han har slutat att bry sig nu, han vet nog inte ens hur många sjalar jag har :roll:
Av surftrollet
Ja, absolut. Men så har jag inte så många och purpurskyn betalade jag ur egen ficka fastän vi har gemensam ekonomi i övrigt. Det är övriga tyginköp som han inte har nån koll alls på här hemma och så vill jag att det ska förbli. ;)
Av eamane
Frågar han så... :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Nä, ingen mening att ge stackarn en hjärtattack genom att berätta vad en viss Jordgubb/Hallon kostade, begagnad dessutom!!! :shock: :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag är helt ärlig. Till och med när maken inte alls är intresserad känner jag mig manad att säga vad allt kostar.
Dock är maken den enda som har tillgång till denna information, släkt och vänner skulle få dåndimpen om de hade en aning om vad mitt lilla intresse kostade :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?