Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Jag har precis köpt en grön groddy testsjal. Hur många groddysar tillverkades egentligen? Det var ju precis fyra gröna som såldes på Tradera. Och så vet jag att Maerion har en dylik grön sedan tidigare. Någon som vet?
Av Jenny
Ja, vilken bra fråga!
Av Aelia
Nu är Mi på semester så ni får nog vänta lite...hon kommer tillbaka i aug och om det är nån så är det hon som borde veta hur många som finns/fanns :wink:
Användarens profilbild
Av svas
Aelia skrev:Nu är Mi på semester så ni får nog vänta lite...hon kommer tillbaka i aug och om det är nån så är det hon som borde veta hur många som finns/fanns :wink:
Jag undrar om hon sitter på fler... hon blev ju iallafall av med fyra gröna denna omgång.
Användarens profilbild
Av Elina
men hon skrev ju i annonserna att det var ett unikt tillfälle, det tolkar jag som att de är de sista..

Jag har en blå här hemma... Tokigt kort bara... :evil:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Men vänta nu! De som sålts på tradera var väl sommarsjalen? Den som är enfärgad?

Testsjalen hade ju en annan form och var flerfärgad. (Den gröna är RUSKIGT snygg!)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Det såldes gröna och blå testsjalar på tradera också, jag ska gå ner till posten och hämta min nu. :floet2:
Av Aelia
Kaffemoster skrev:Men vänta nu! De som sålts på tradera var väl sommarsjalen? Den som är enfärgad?

Testsjalen hade ju en annan form och var flerfärgad. (Den gröna är RUSKIGT snygg!)
Du har så fel så kära Kaffemoster, hon sålde tvåfärgade, gröna och blåa
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Aelia skrev:
Kaffemoster skrev:Men vänta nu! De som sålts på tradera var väl sommarsjalen? Den som är enfärgad?

Jag har så fel! =)

Där har jag för att jag inte kollar tradera, en testsjal hade jag gärna utökat min sjalgarderob med :(.
Av Aelia
Kaffemoster skrev:
Aelia skrev:

Jag har så fel! =)

Där har jag för att jag inte kollar tradera, en testsjal hade jag gärna utökat min sjalgarderob med :(.
Vad synd att du missade, det var tom som tips här på sidan
Av Jenny
KaffemoNster: Jag kanske inte vill ha min *funderar*
Användarens profilbild
Av emelie
Tisse skrev:KaffemoNster: Jag kanske inte vill ha min *funderar*
Om inte Kaffemoster vill ha den då, så kan jag förbarma mig över den. För visst är det den gröna underbara?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
emelie skrev:
Om inte Kaffemoster vill ha den då, så kan jag förbarma mig över den. För visst är det den gröna underbara?
Jag har i ärlighetens namn aldrig provat någon, så egentligen vet jag inte om jag VILL ha den. Jag har egentligen inget behov (och definitivt inga pengar). Jag skulle nog mest vilja prova den...
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
emelie skrev:
Ja den är underbar, men lite kort...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?