Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bright
Hur gamla har barn har ni testat att bära i sjal??

Har en 7åring som är helt galet avundsjuk på lillasyster som får åka sjal och som skulle göra vad som helst för att testa....vågar man??
Användarens profilbild
Av marlene
bright skrev:Hur gamla har barn har ni testat att bära i sjal??

Har en 7åring som är helt galet avundsjuk på lillasyster som får åka sjal och som skulle göra vad som helst för att testa....vågar man??
klart du ska prova, var försiktig så att du inte gör illa dig bara. En riktigt sjal är testad för flera hundra kilo :D
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Bild
Brorsdottern var strax över 8 år när den här bilden togs :wink:
Av Aelia
Här är bilder på min 7 åring

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av ZaZi
Vilka härliga sjalbilder med stora barn! :loving: (Nu känns inte Signebus så stor längre :wink: :lol: )
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
härliga bilder!! klart man vill blki buren lite fast man är "stor"!
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag bär min 5-åring ibland. Det kan bli ganska långt men hon brukar inte vilja sitta i sjalen så speciellt länge, men någon kilometer går nog gå med henne på magen. Tycker mer att längen än vikten gör det jobbigare att bära större barn.
Användarens profilbild
Av bright
Tusen tack för fina bilder!! :loving:

Jag vet en som blev lycklig av att se dem!! ..en tjej som bara väntar på att bli buren!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av bright
idag fick 7åringen åka ringo....i några minuter! men lycklig va hon!! :D
Av Aelia
bright skrev:idag fick 7åringen åka ringo....i några minuter! men lycklig va hon!! :D
Vad roligt :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av tulasi
Jag har provat att bära min 8-åring i Ergon, och visst funkar det, men inget jag skulle orka göra nån längre stund....
Men hon är glad och pratar gärna om att mamma minsann burit henne också :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag testade min colibri MT med min kompis, då 23 år gammal! 8) 8)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det klart att du kan testa å bära även det äldre barnet.
Men man orkar ju inte lika länge.
Det händer att Oliver som är 5år å väger c:a 20kg vill åka sjal ibland. Senast var i förrgår när han gjort sig illa i foten när vi varit på lekparken. Då fick han åka sjalen hem å det blev väl en promenad på c:a 10min i alla fall.
Användarens profilbild
Av teres
Vad bra att den stora också fick bäras lite. Har slängt upp vår femåring några gånger (inte lång stund alls) men hon blev jätteglad och är inte alls avis på lillasyster för att hon bärs. Dock händer att hon kommer lite försynt med den långa hoppen och säger; det finns en stor som vill bäras lite.... Nöjer sig dock med att få sitta på ryggen några minuter och berättar för alla att hon minsann också blivit buren...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?