- sön jul 15, 2007 10:59
Jag undrar lite över vilken sjal jag ska välja till min son som nu är 3 månader och väger ca 7kg. Vill kunna bära lite längre stunder i den. Provade babybjörn av en kompis men fy vad ont jag fick i axlarna direkt. Så nu har jag bestämt mig för sjal, Anton verkade gilla att sitta vänd mot en.
Tänkte välja Sinon innan men är han för stor för den nu? Funkar nån annan trikåsjal till så tung bäbis? Vad finns där annars för bra sjalar och vilka märke och framföallt vilken längd. Vill ha en enfärgad själ.
Kanske ska tillägga att jag är helt ny på detta området och har aldrig använt sjal. Vill ha nån som är lätt att hantera.
Tack på förhand / Elin
Tänkte välja Sinon innan men är han för stor för den nu? Funkar nån annan trikåsjal till så tung bäbis? Vad finns där annars för bra sjalar och vilka märke och framföallt vilken längd. Vill ha en enfärgad själ.
Kanske ska tillägga att jag är helt ny på detta området och har aldrig använt sjal. Vill ha nån som är lätt att hantera.
Tack på förhand / Elin
Senast redigerad av Elin1113 den sön jul 15, 2007 11:26, redigerad totalt 1 gånger.