Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Fast det är nog många som ger upp sjalandet om de inte får till det på första försöket.
Om ett barn varit van vid att bli buren i babybjörn så kan det ju vara så att den känner sig instängd när man virar 5m tyg omkring den. Å inte alla som tänker på att bebisen hellst ska vara mätt och belåten och pigg när man sätter den i sjalen. Å sen ska man ju hellst röra sig oxå...
Så det kan ju säkert vara så att bebisen bara skrek å skrek när hon skulle försöka med sjalen och helt enkelt "gav upp"
Användarens profilbild
Av emelie
Fast helt oanvänd?
Det låter ju som om hon inte ens provat. :shock: :roll:
Men det måste man väl utgå ifrån, om nu sonen föredrog BabyBjörnen så måste han ju ha fått tillfälle att prova båda o välja sen. :?
Användarens profilbild
Av naimiez
Fast min granne gick en sväng i sjalen och köpte sen en BB....för hon fick panik att vara så instängd som i sjal ;-)
Av eamane
naimiez skrev:Fast min granne gick en sväng i sjalen och köpte sen en BB....för hon fick panik att vara så instängd som i sjal ;-)
Instängd? Ombonad och mysig tycker jag men...
Användarens profilbild
Av asa
Hon borde komma på sjalträff och lära sig hur man sjalmyser. Då kommer hon inte gilla BB sen.
synd att man inte kan skriva till henne och säga hur galen hon är :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Alla trivs inte i sjal, hur svårt det än är att tro på för oss som gör det :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?