Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har köpt 5 meter krinklat bomullstyg från Mimmis och nu har det äntligen blivit overlockat, frågan är vad tyget ska få bli för färg. Det är vit overlocksöm och jag vet inte om det är bomull eller nått annat material, sömmen skulle alltså kunna fortsätta vara vit, så antingen en ljus färg, eller en färg som passar med vi kant. Har ni några förslag? Själv är jag världens veligaste, men jag gillar iaf inte ljuslila, det vet jag. :lol:
Senast redigerad av Mary_Cherry den mån jul 23, 2007 08:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av kogkarin
Nu vet jag inte riktigt vilka färger du passar i, men turkos tycker jag är fint.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag har funderat på turkos, men jag tycker det är så svårt att hitta den perfekta turkosa. :lol: Jag ska se om jag kan hitta nån bra bild på mig där jag inte ser helt skadad ut.
Användarens profilbild
Av April
Hmmm... Kanske brunt? :roll: (min älsklingsfärg) - eller orange? Så matchar du SjalBarns nya färger 8) :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jag tänkte på orange... det var det första färgen som kom upp =)
Användarens profilbild
Av sacha42
tulikåst :P
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:tulikåst :P
Den var så söt så jag var bara tvungen att hålla med! :lol:

Men annars så tänkte jag orange!
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Hmm, vad hände med orange helt plötsligt?! Jag har ju till och med sålt den orangea easyn, fast du kanske det kan vara bra med ett substitut! :D

Så här ser jag ut iaf, fast jag har mörkare hår och ingen lugg.
Bild
Av Aelia
Som sagt, orange :lol: :wink: 8)
Användarens profilbild
Av mammahappy
orange tycker jag oxå!
Av corona
Jag tänkte också på orange...en ljus, solig nyans, typ:

Bild

Eller kanske ngn läcker variant av lila, typ:

Bild
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Om jag kommer härifrån idag ska jag köpa färg, nån fin orange blir det nog.:D Fast det verkar vara nån som vill att jag ska sitta här i huset och inte göra nånting. Imorse ramlade Clara när hon skulle gå ner ut vår säng, som inte här högre än en halvmeter, och slog i armen så att hon grät hysteriskt i en timme. Efter det har hon blivit ledsen när man har lyft henne under armarna. Nu sover hon iaf, men är det inte bättre när hon vaknar får vi väl åka till akuten.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Nu har jag köpt färg och färgt, men jag har inte sett resultat än! :shock: Det var utförsäljning av Nitors Allfärg på Åhléns så jag körde snålvarianten och tog en guldgul och en röd och blandade. Jag fick inte färga i mammas tvättmaskin så jag fick åka hem till lillebror och dona med mitt projekt. Mitt i min färgning skulle han bort, så jag fick inte se hur det blev. Men han ringde och sa att det såg bra ut, så jag får väl lita på honom! :lol:
Av Aelia
Oj då, hoppas att den blev snygg :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?