Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Williamsmamma
Hej!

Jag har nyligen blivit introducerad till denna underbara värld att bära barn i sjal! Men har ett problem som jag undrar om ni också upplever/har upplevt!? Min lilla pojke på 8 veckor får värmeutslag på ansiktet. Jag har lagom med kläder både honom och mig. Det är endast ansiktet som får röda utslag, ungefär som hormonplitor. Det försvinner visserligen efter en natt, men det skulle ändå vara skönt att kunna förhindra detta!

Jag ska nog tillägga att jag bär honom i en Sino från Looma och han har ansiktet innanför sjalen!

Vänliga hälsningar
Användarens profilbild
Av aina
puffar
Användarens profilbild
Av LillaG
Nu bara spånar jag lite...

Du skriver att han har ansiktet innanför sjalen, åt vilket håll?
Ligger han med ansiktet in mot dig eller vänt utåt?
Du kanske kan försöka vända på hans huvud så det ligger vänt ut mot luften, men ändå hålls fast av sjalen.
Förstår du hur jag menar?
Av belinda
Du kanske kan prova att endast ha blöja på honom?
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Det har hänt oss också. återkommer när jag har två händer :-)
Användarens profilbild
Av Williamsmamma
Han ligger med kinden mot mitt bröst o hans kropp är i grodposition mage mot mage. Det är hans kind som får utslag... Han är aldrig svettig utan däremot blir jag det mellan tuttarna, vilket gör att det blir varmt! Stort tack till alla som svarar!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Precis så har mina ungar också blivit av hud mot hud när det har varit lite varmt. :)
Jag tror inte att de lider av det men det ser ju oandra sidan inget mysigt ut....
Vi löste det genom att lägga en liten tygbit, tex en snusnäsduk mellan bebisen och oss för att komma ifrån hud-mot-hud, då slapp de utslagen!

Kan ju vara värt att prova. :D
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Ja precis, lite tyg mellan hjälper.
Användarens profilbild
Av kajsisen
har precis samma problem ... med min tjej men mest när hon äter .... men hennes håller i sig i flera dagar

BildBild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?