Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska jag köpa en gås när jag har ett stort sjalbarn?

Ja, definitivt
6
27%
Nej, du är galen
16
73%
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag hade inte köpt en gås. Jag hade nog kortat av någon av de sjalarna du har så de passar bra för ryggsäcksknytning, det behövs ju inte så lång sjal till det. Den kan du då använda om du vill bara på ryggen eller tar upp den snabbt på höften. Har själv funderat på att sy en lång "ringsjal" Med det menar såpass lång att man kan bära ryggsäck med den och då använder man ringarna för stopp istället för att knyta men även att bära på höften med en ganska lång svans om det är för en kort sträcka och man känner att det räcker med en höftbärning. Så antingen köpa en kort diagonalvävd sjal eller så använder någon av de du har och köper ett par sjalringar till. Tar inte så mycket plats med 3,2 meter som ligger lite skrynkligt.
Användarens profilbild
Av Cecilia
Haha, nej du är galen!

Nja, galen är väl lite att ta i. :lol:

Men jag skulle välja något stadigare. Jag tyckte till och med att det skar in lite när jag bar min då 3-åriga Juni i Antigua och att det var avsevärt bättre när jag bar henne någon stadigare sjal. Det låter inte skönt med en tunn sjal till ett lite större barn tycker jag.
Användarens profilbild
Av solanna
Om du vill ha något som är mindre än en sele, men bra för ryggbärning av större barn så skulle jag rekommendera en MT utan alltför mycket vaddering. När vi är på semester bär vi ibland vår välväxta 4-åring i vår MT och det går ganska bra. Den blir inte så liten som en boll när man viker ihop den, men ganska liten blir den.
Av FiaLisa
AnKa skrev:Äsch, vad ni är tråkiga :hopmad: jag vill ju ha en Gås ju :cry:
Ja ja, då röstar väl jag "ja" då ;-) fast egentligen tycker jag att det är lite tveksamt även om jag själv är gåsfantast.
Av anna m
Jag svarade att du är helt galen eftersom jag tror att du kommer att buda på samma gås som jag. Jag är både listig och stark :)
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag skulle nog hellre köpa/göra en MT
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag röstade på JA!
För jag tycker nog att en gås ger bättre avlastning än en MT.
Så NEJ du är inte GALEN. Köp en GÅS kvinna!
Å känner du att det inte känns rätt så lät du inte ha några problem att sälja den sen! :wink:
Av anna m
AnKa skrev:
anna m skrev:Jag svarade att du är helt galen eftersom jag tror att du kommer att buda på samma gås som jag. Jag är både listig och stark :)
Listigt, finns ju risk för det ja.... :wink:
Är det auberginen du suktar efter???
Japp - densamme...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?