Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Ja alltså min ettåring har blivit så stor nu så när hon hänger på ryggen och somnar så går det ju inte alls att knyta fast huvudet längre med en annan sjal, eftersom hennes huvud når upp i nacken på mig. Så det hänger och slänger, jag försöker knyta ändå med sjalen, och får till slut ont i ryggen. Hur gör ni? Något supertips?
Användarens profilbild
Av aspen
Pétronille skrev:Ja alltså min ettåring har blivit så stor nu så när hon hänger på ryggen och somnar så går det ju inte alls att knyta fast huvudet längre med en annan sjal, eftersom hennes huvud når upp i nacken på mig. Så det hänger och slänger, jag försöker knyta ändå med sjalen, och får till slut ont i ryggen. Hur gör ni? Något supertips?
sätta henne o sjalen (som hon sitter i) längre ner på ryggen? kanske
Av Pétronille
annelie skrev:
Pétronille skrev:Ja alltså min ettåring har blivit så stor nu så när hon hänger på ryggen och somnar så går det ju inte alls att knyta fast huvudet längre med en annan sjal, eftersom hennes huvud når upp i nacken på mig. Så det hänger och slänger, jag försöker knyta ändå med sjalen, och får till slut ont i ryggen. Hur gör ni? Något supertips?
sätta henne o sjalen (som hon sitter i) längre ner på ryggen? kanske
Går det? :hmm: Kör ju alltid omslutet kryss, annars får jag ont i ryggen...
Användarens profilbild
Av Sami
under rumpan så kan tyget räcka bättre upp till huvudet... det räcker ju om man får upp det till öronen så dinglar det inte så mycket... och så tycke jag att de sjunker ihop lite när de somnat så nacken gå lite mer fri än när de ska gurka sig och glo på allt!!!

hehe annars har det välan hänt att både halsdukar och svärmors carves agerat som huvudstöd som någon snäll knutit dit i sjalen på något vis har ju inte sett det direkt själv!!!
Användarens profilbild
Av diddeldi
kan du inte få in huvudet under ena sjaländen i krysset? om man lutar sig framåt och knyter upp försiktigt, håller fast ena änden och lyfter den andra över huvudet, för att sedan knyta igen så tycker jag det funkar. fast barnet får sitta ganska lågt på ryggen för att det ska vara smidigt.
Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Så här gjorde jag ibland, men ärligt talat så tycker jag inte det är skönt när stora barn somnar på ryggen, de blir så tunga.

Beror ju lite på hur bra de lutar huvudet också, vill de inte lägga huvudet fint på sidan eller vrider det hit och dit som Saga brukar göra, så är det ju jobbigt.
Av Pétronille
Oj Helena, det ser tungt ut att bära barnet så där över bysten! Skulle jag aldrig klara! Men hur fick du upp tyget över huvet?
Ska kanske testa diddeldis variant med att knyta upp. Är det så du gör oxå Helena?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?