Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Ni som har erfarenhet av bärpåsar, är de bra? Til sittande barn, och större? Vilket märke ska man satsa på. Det ser så enkelt och mysigt ut på bilderna hos sjalförsäljarna.

Blev lite sugen :roll:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har aldrig provat någon köpt, utan har två hemsydda (en av en bit Hoppediz och en av Lenda från IKEA) och jag använde dem mycket till Karin när hon var mindre.

Jag tycker att de är enklare än ringsjal (förutsatt att man fått till rätt storlek på den) eftersom det inte är något att justera.

Gissningsvis tyckte jag den var suverän från det att Karin var ca 7-8 månader - för det var nog då jag provade första gången. Men förmodligen hade jag gillat det redan när jag första gången kom överens med henne i en ringsjal vid lite drygt tre månaders ålder (dvs bara hon var stadig i huvudet.)

Mitt tips är i alla fall: Skaffa en bärpåse det ÄR så smidigt som det verkar i reklamen ;-).

+++++++++++

Tillägg: Jag sydde den första bärpåsen när Karin var sju månader.
Användarens profilbild
Av Ezereht
jag försökte med 2st men dom var aldrig i rätt storlek och så gav jag upp :cry: men jag tyckte också dom såg mysiga ut.
Användarens profilbild
Av asa
Har du nån kvar som du vill sälja?
:twisted: :twisted: :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?