Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
jag har en liten skrutt på snart 2 månader som jag bär i mei tai sjal, ca 58 cm lång och 5 kg tung. Han älskar :heart: sin sjal och är riktigt grinig nu när han inte fått sitta i den pga värmen. Han har hittils suttit med sina små ben innanför sjalen men nu i värmen går det inte bära honom som ett litet paket. Kan ett så litet barn sitta i en så bred sjal med benen utanför. Botten på sjalen går ju skrynkla ihop så den blir smalare men blir ju ändå rätt bred. Är han för liten för att kunna ha benen utanför? När börjar man bära med benen utanför :?:
Användarens profilbild
Av Edith
Man kan ha benen utanför redan från början, om man vill. Min skrutt har suttit så sedan han var 6 veckor, då vi började med sjal.
Användarens profilbild
Av Eulalia
Det går fint och det ska vara brett mellan benen :) , minst från knäveck till knäveck.
Användarens profilbild
Av Mia
Se bara till att den inte trycker pa benen sa att det stasar.
Jag tycker du har gjort helt ratt som burit som du gjort! Det ar det basta.
Och kring 2 man brukar bebisen sarar pa benen sjalv och da ar det ok att prova selen "vanligt". Det ser du nar du lagger liten och byter bloja, nar du inte behover "banda" isar benen utan att de vilsamt sjunker ut at sidorna av sig sjalva, da ar hofterna redo.
Användarens profilbild
Av asa
Tycker att det är ok med benen utanför. Det jag anser viktigt är att knäna kommer högre än höfterna(ska man iofs alltid ha), speciellt på en sån liten. Ju högre knän desto mer liknar det sittande grodposition. Se till att rumpan sjunker ner ordentligt.

Vi började med benen utanför vid 1.5 mån, han blev för stor helt enkelt.

Har du en sval sjal är det bra nu i värmen, du kan ju också knyta så du bara får ett lager sjal utanpå bebisen.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Ett tips kan också vara att ha en handuk i typ linne mellan dig och lillen.
Det har jag haft i min Beco de senaste dagarna och det har funkat toppen...
Man kan ta ut handuken då och då och lufta den lite..
Lycka till i värmen! :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tycker det är jättesvårt det där med värmen. Jag löser det så att jag bär i sele (Sutemi) eller Mei Tai, och då är benen utanför. Sen är vi nästan alltid inne fram till ca 14 på dagarna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?