Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå spännande!!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:app:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
spännande spännande! kan man se vilket nr man har alltså? kuul!
Användarens profilbild
Av ZaZi
sagogrynet skrev:Wow! :eld: Vad många vi är!
Fast är vi verkligen det? :wink:

Vi är ju sällan mer än 70 st inne samtidigt - trots att medlemsantalet ständigt ökar. :?
Jag gissar att det finns en hel drös registrerade som aldrig, eller nästan aldrig är här.

Nä, nu känner jag att jag är värsta glädje dödaren. :lol: Förlåt, mina vänner. Nu spiller jag mina allmänna misstro omkring mig hejvilt!
Klart det är kul om vi är många... :) :roll:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
ZaZi skrev:
sagogrynet skrev:Wow! :eld: Vad många vi är!
Fast är vi verkligen det? :wink:

Vi är ju sällan mer än 70 st inne samtidigt - trots att medlemsantalet ständigt ökar. :?
Jag gissar att det finns en hel drös registrerade som aldrig, eller nästan aldrig är här.

Nä, nu känner jag att jag är värsta glädje dödaren. :lol: Förlåt, mina vänner. Nu spiller jag mina allmänna misstro omkring mig hejvilt!
Klart det är kul om vi är många... :) :roll:
Och för att forstätta i samma anda. :oops: de som varit aktiva och är inaktiva blir de avregistrerade??? :roll:
Användarens profilbild
Av Ingrid
MammaTillFelicia skrev:spännande spännande! kan man se vilket nr man har alltså? kuul!
Om man klickar på "medlemslista" och sedan anger sortering på registreringsdatum i stigande ordning, så blir det medlemsnr du ser längst till vänster. Fast det krävs nog lite tålamod att leta fram sig själv, om man inte registrerade sig tidigt eller alldeles nyligen. Själv är jag medlem nr 27, så jag räknar mig som rätt gammal i gården här :wink:

Jag tror inte heller att alla är aktiva medlemmar. Men kanske kommer man tillbaka när man får nästa barn och börjar bära igen, om så är fallet. Och det säger i alla fall en hel del om hur känt sjalbarn är. Det är trots allt bevisligen 3999 personer som nu borde känna till att sjalbarn finns :)
Användarens profilbild
Av Buscilla
Gurli skrev:Jag har nummer 364 upptäckte jag precis :D
Hur hittade du det :hmm: Vad sökte du på i medlemslistan??? Registreringsdatum?
Användarens profilbild
Av Gurli
Buscilla skrev:
Sökte på; fallande ordning och så får man sitta och klicka i evigheters evighet. För steget efter sidan tre är typ ...158. Så man får ta en sida i taget. Men det är bra att öva tålamodet ;)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag registrerade mig som nummer 1139 och ligger på 52 plats i antal inlägg! :D
Användarens profilbild
Av Gurli
Gurli skrev:
Buscilla skrev:
Sökte på; fallande ordning och så får man sitta och klicka i evigheters evighet. För steget efter sidan tre är typ ...158. Så man får ta en sida i taget. Men det är bra att öva tålamodet ;)
Nej sorry, jag sökte på stigande ordning.
Användarens profilbild
Av mammahappy
nr 628 hade visst jag! Oj det har kommit till bra många medlemmar sen man registrerade sig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?